اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا:

جذب سرمایه‌گذار اولویت‌ شهرداری بویین زهرا است

شهردار بویین زهرا جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جزو اولویت‌های اساسی شهرداری بویین زهرا در سال جاری اعلام کرد.

جذب سرمایه‌گذار اولویت‌ شهرداری بویین زهرا است

علی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جزو اولویت‌های اساسی شهرداری بویین زهرا در سال جاری است.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: اجرای زیرساخت‌ها و پروژه‌های درآمدزا از مؤلفه‌های اصلی طرح‌های پیش‌ رو در شهرداری بویین زهرا است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: تلاش برای دست‌یابی به توسعه شهری متوازن و برطرف کردن نیازهای شهری از دغدغه‌های مورد توجه شهرداری بویین زهرا است.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: فعالیت‌های رضایت‌بخشی طی سال‌های اخیر در شهر بویین زهرا اجرا شده است اما باور و اعتقاد کارکنان شهرداری بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های حداکثری شهر و رفع دغدغه‌های شهروندان است.

وی افزود: پروژه‌های بسیار خوبی طی سال جاری برای شهر بویین زهرا پیش‌بینی و طراحی شده است که با حضور سرمایه‌گذاران در آینده‌ای نزدیک شکل اجرایی به خود گرفته و آغاز می‌شود.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: کسب موفقیت‌های پی در پی شهری حاصل انجام کار گروهی و نتیجه تلاش شبانه‌روزی مجموعه کارکنان شهرداری و مشارکت و همراهی فعالانه شهروندان در این حوزه است.

صفری ادامه داد: شهر بویین زهرا از نظر استراتژیک و جایگاه شهری رتبه شایسته‌ای را بین شهر‌های دیگر استان قزوین دارد و امیدواریم بتوانیم این شهر را در آینده‌ای نزدیک به عنوان شهری مدرن و توسعه یافته در استان قزوین و حتی کشور مطرح و معرفی کنیم.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول