اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خمین:

تفریغ بودجه 100 میلیارد ریالی شهرداری خمین تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: تفریغ بودجه شهرداری خمین با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد و 175 میلیون و 320 هزار ریال مورد تصویب اعضای شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

تفریغ بودجه 100 میلیارد ریالی شهرداری خمین تصویب شد

سید مهدی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این مبلغ 61 میلیارد و 208 میلیون و 19 هزار ریال به بخش عمرانی و مابقی به بخش جاری اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: این اعتبار در سرفصل‌های خدمات اداری، شهری، عمران شهری، برنامه‌ریزی، توسعه شهری، ایجاد تاسیسات درآمدزا، حمل و نقل، بهبود عبور و مرور شهری و ایجاد تاسیسات حفاظتی شهر هزینه شده که با توجه به رشد دو درصدی اعتبارات عمرانی نشان دهنده حجم عظیم فعالیت‌های مطلوب عمرانی شهرداری خمین در سال گذشته بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: پروژه‌های متعددی طی سال گذشته در شهر خمین به مرحله اجرا در آمد که خوشبختانه مورد اقبال عمومی قرار گرفتند.

ساداتی افزود: امید می‌رود در سال جاری نیز بستری فراهم شود که با تخصیص اعتبارات مناسب شاهد رشد و شکوفایی فعالیت‌های عمرانی در شهر زادگاه امام راحل باشیم.

انتهای پیام/87006/خ20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول