اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 میلیارد ریالی صورت می‌گیرد

احداث مجتمع بزرگ خدماتی شهرداری دانسفهان

شهردار دانسفهان گفت: فاز نخست احداث مجتمع خدماتی شهر دانسفهان با استقرار جایگاه‌های پمپ بنزین، کارواش و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در نیمه نخست سال جاری به مرحله افتتاح می‌رسد.

احداث مجتمع بزرگ خدماتی شهرداری دانسفهان

محمد پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا توسعه فضای سبز را از اولویت‌های شهرداری بویین زهرا دانست و اظهار داشت: با توافقات صورت گرفته بنا شده است تا فضاهای عمومی که در شهر دانسفهان در بافت مسکونی قرار دارند به بوستان و بازی‌گاه کودکان تبدیل شده تا ارتقای فضای سبز رقم بخورد.

شهردار دانسفهان با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی احداث بوستان کتاب شهر با دو هزار و 500 متر مربع در شهر دانسفهان افزود: 15 میلیارد ریال اعتبار در مجموع برای احداث و آماده‌سازی بوستان کتاب شهر دانسفهان هزینه شده است. 

این مسئول نیمه نخست سال جاری را موعد بهره‌برداری از بوستان کتاب شهر دانسفهان اعلام کرد و افزود: در این بوستان علاوه بر استقرار ست‌های ورزشی کامل و وسایل بازی کودکان و ایجاد فضای سبز، پاتوق ویژه برای مطالعه علاقمندان کتابخوانی پیش‌بینی شده است تا شهروندان بتوانند در محیطی آرام و سرسبز به مطالعه پرداخته و رضایت شهروندان حاصل شود. همچنین طرح استقرار کتابخانه سیار نیز در این بوستان پیش‌بینی شده است.

وی ساماندهی و مناسب سازی میدان امام حسین (ع) شهر دانسفهان در راستای فراهم کردن محیط با نشاط و مناسب برای استفاده شهروندان را از اقدامات محوری شهرداری دانسفهان برشمرد و تصریح کرد: طرح مناسب سازی میدان امام حسین (ع) با انجام بازپیرایی فضای سبز، اصلاح و مناسب سازی روشنایی میدان، نصب ست‌های کامل ورزشی، استقرار میز تنیس و نصب نیمکت در کمتر از دو ماه انجام و به بهره‌برداری نهایی رسیده است. 

پیری عنوان کرد: برای ساماندهی میدان مرکزی امام‌ حسین (ع) شهر دانسفهان یک میلیارد ریال هزینه شده است و شهرداری دانسفهان در تلاش است تا با اجرا و بهره‌برداری از بوستان‌های جدید سرانه فضای سبز شهر دانسفهان را به استاندارد‌های مدنظر نزدیک کند.

وی با اشاره به عدم استقرار جایگاه سوخت و دغدغه شهروندان دانسفهانی برای سوخت‌گیری وسایل نقلیه در مراکز سوخت‌گیری نواحی اطراف ابراز داشت: احداث مجتمع خدماتی یکی از درخواست‌ها و دغدغه‌های دیرینه شهروندان دانسفهانی است.

شهردار دانسفهان ادامه داد: مجوز احداث مجتمع خدماتی شهر دانسفهان با پیگیری شورای اسلامی شهر دریافت و کلنگ احداث این مجتمع نیز در بهمن‌ ماه سال گذشته به زمین خورده است.

وی در خصوص پیش‌بینی تجهیزات در مجتمع خدماتی دانسفهان گفت: استقرار جایگاه‌های پمپ بنزین، کارواش و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک پیش‌بینی شهرداری برای فاز نخست مجموعه خدماتی دانسفهان است.

شهردار دانسفهان ادامه داد: مساحت مجتمع خدماتی شهرداری بالغ بر 9 هزار متر مربع بوده و در مجموع به منظور احداث این مجتمع در فاز نخست نزدیک به 10 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که در نیمه نخست سال جاری به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول