اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد

جای خالی توجه به مباحث اجتماعی در شعارهای انتخاباتی

مدیرکل کمیته امداد مازندران امداد امام خمینی (ره) گفت: جای خالی مباحث اجتماعی و اصلاح امور زندگی در شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و در شوراهای اسلامی شهر به شدت احساس می‌شود.

جای خالی توجه به مباحث اجتماعی در شعارهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، ابراهیم باغبانی عصر امروز در همایش ملی سبک زندگی با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در حوزه زندگی و لزوم اجرای آنها گفت: 62 هزار خانواده مازندرانی از حمایت‌های کمیته امداد در قالب مددجو از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی با گلایه از افزایش نرخ بیکاری در مازندران اظهار داشت: هم‌اکنون 8 هزار دختر بالای 30 سال مددجوی کمیته امداد هستند که شرایط ازدواج برای آنها فراهم نشده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به وجود 18 تا 20 نقطه حاشیه‌نشین پرخطر در استان خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها در مازندران برای تحقق الگوی اسلامی پیشرفت به‌کارگیری کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی کشور گفت: در شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و در شوراهای اسلامی شهر جای خالی مباحث اجتماعی و اصلاح امور زندگی به شدت احساس می‌شود.

در ادامه این همایش محمود شارع‌پور دبیر علمی همایش و عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران به تبیین اهداف و تشریح عملکرد علمی مقالات پرداخت.

احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران نیز در این همایش گفت: بیش از 4 میلیون دانشجو در کشور و 250 هزار دانشجو در استان مازندران مشغول به تحصیل هستند.

وی به اشاره به کسب مقام هشتم کشور در بخش نانو خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری در کشور نتیجه بخش بوده است.

رئیس دانشگاه مازندران در پایان هجمه‌های گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و خواستار جدیت عمل مسئولان در راستای برنامه‌ریزی‌ها جدی، دقیق و رفع آنها شد.

انتهای پیام/86003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول