اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشت:

شهرداری رشت تمرکززدایی می‌شود

شهردار رشت از شفاف‌سازی فضا و تمرکززدایی شهرداری این شهر خبر داد.

شهرداری رشت تمرکززدایی می‌شود

محمد علی ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره تجمع صبح امروز جمعی از مراجعه‌کنندگان در مقابل شهرداری مرکز و جلوگیری از ورود آنها به داخل شهرداری، اظهار کرد: در راستای تمرکززدایی شهرداری رشت اقدام‌هایی در حال انجام است.

وی انتقال وظایف شهرداری به دیگر مناطق را جزو وظایف و اقدام‌های مهم دانست و تصریح کرد: با تمرکززدایی در فاصله کمتر و با سرعت بیشتر به مشکلات شهروندان رسیدگی می‌شود.

شهردار رشت با تصریح بر اینکه چابکی شهرداری رشت به مناطق آن انتقال داده می‌شود، افزود: تجمع شهروندان مقابل شهرداری یک دوره گذراست که به تدریج برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در تحولات شهرداری رشت تلاش می‌کنیم بخشی از فساد موجود را از بین ببریم، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم کارهای مردم بدون واسطه‌گری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

ثابت‌قدم شفاف‌سازی فضای شهرداری رشت را از اقدام‌های مهم ذکر کرد و یادآور شد: اقدام‌های خوبی در حال انجام است و این دوره گذرا را با همکاری و مساعدت مردم طی می‌کنیم.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول