اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

جلوگیری از دوباره‎کاری در شهرداری با اجرای پروژه‎های پژوهش‎محور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: اجرای پروژ‎ه‌هایی که براساس پژوهش شکل گرفته‎اند از بسیاری دوباره‎کاری‎ها جلوگیری می‎کند.

جلوگیری از دوباره‎کاری در شهرداری با اجرای پروژه‎های پژوهش‎محور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع صبح امروز در نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: در بسیاری موارد به علت نبود پشتوانه علمی بسیاری پروژه‎ها در شهرداری‎ها با تعویض هر شهردار دوباره‌کاری می‎شود.

وی اضافه کرد: اگر کار عقبه علمی و پژوهشی داشته باشد کسی نمی‎تواند به آن معترض شود و دوباره‌کاری برای آن پروژه دیگر ضرورت ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با توجه به شرایط شهرهای ما ضرورت انجام پژوهش در شهرداری‎ها بیش از حوزه‎های دیگر احساس می‎شود و اجرای پروژه‎های پژوهش‎محور یک ضرورت اجتناب‎ناپذیر است.

زارع بیان کرد: انجام پژوهش در شهرداری‎ها بیش از آنکه معطل اعتبار باشد به ایجاد روحیه پژوهش محوری در شهرداری‎ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها سعی کنند با جذب نیروهای متخصص و خلاق به ویژه گروه‎های کار بلد دانشجویی  بنیه علمی پروژه‎های خود را تقویت کنند.

معاون استاندار بوشهر گفت: در صورتی انجام امور پژوهشی در شهرداری‎ها افزایش یابد استانداری نیز در تامین اعتبار پژوهشی شهرداری‎ها نگاه ویژه‎ای خواهد داشت.

انتهای پیام/66007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول