اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت حیدریه:

بودجه شهرداری تربت حیدریه 100 درصد محقق شده است / 11 میلیارد تومان محکومیت حقوقی داریم

شهردار تربت حیدریه گفت : 23 میلیارد تومان بودجه شهرداری تربت حیدریه طی سال گذشته صددرصد محقق شده است.

بودجه شهرداری تربت حیدریه 100 درصد محقق شده است / 11 میلیارد تومان محکومیت حقوقی داریم

مهدی ناصری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه، بودجه شهرداری طی سال گذشته 23 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و تنگناها که در کاهش درآمد دخیل بود، با برنامه‎ریزی‎های انجام شده، 100 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم پیش روی شهرداری تربت‌حیدریه اختلافات در اراضی و مستغلات شهرداری مانند پارک کاشانی است که به دلیل ناکافی بودن صورت‌جلسات واگذاری و مستندات لازم، با ادعای مالکین و طرح موضوع در محافل قضایی روبه‌رو شد و در نهایت رای به پرداخت مبلغ کارشناسی به قیمت روز یعنی حدود 5 میلیارد تومان صادر گردیده است.

شهردار تربت حیدریه ادامه داد: همه می‎دانند که ملک پارک کاشانی و حتی بیمارستان نهم دی درحدود 50 سال پیش جهت امور عام‌المنفعه هبه شده است و طی 50 سال گذشته نیز در قبض و تصرف شهرداری بوده است.

ناصری مجموع آراء محکومیت حقوقی شهرداری تربت حیدریه را 11 میلیارد تومان طی سنوات گذشته عنوان کرد و افزود: شهرداری به‎جای اینکه با دریافت عوارض از مردم امور جاری و عمرانی را به صرفه و صلاح شهر هزینه نماید امروزه باید وام‎دار بدهی‎های شهرداری درحوزه‎های مختلف باشد.

شهردار تربت حیدریه بیان کرد: از سال 1354 شهرداری تربت حیدریه به سازمان تامین اجتماعی بدهکار بود که درسال گذشته با پیگیری‎های انجام شده و با بهره‏گیری از معافیت‎های دولت و پیگیری نماینده شهرستان و همچنین مساعدت تامین اجتماعی، بدهی 36 ساله شهرداری به بیمه تامین اجتماعی کاملا تسویه شد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول