اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال بانوان شهرداری بم عنوان کرد

مدیریت اصل موفقیت بانوان شهرداری بم / حمایت قاطع مسئولان را خواستارم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: مدیریت بزرگ‌ترین اصل و فاکتور موفقیت تیم فوتبال شهرداری بم طی چهار سال حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بوده است.

مدیریت اصل موفقیت بانوان شهرداری بم / حمایت قاطع مسئولان را خواستارم

مرضیه جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مدیریت بزرگ‌ترین اصل و فاکتور موفقیت تیم فوتبال شهرداری بم طی چهار سال حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بوده است.

وی افزود: طی این مدت هیچ یک از مسئولان برای تیم حاشیه‌ساز نبودند و در قبال این تیم احساس مسئولیت کردند و با حمایت‌هایی که از تیم صورت گرفت، عامل موفقیت و قهرمانی این تیم شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با قدردانی از بازیکنان تیمش اظهار داشت: بازیکنان تیم همواره تمرکز و فکر خود را معطوف موفقیت تیم کردند، همیشه مطیع کادر فنی بودند و به دنبال حاشیه‌سازی و تخریب یکدیگر نبودند و امیدوارم این روند در سال‌جاری دنبال شود و رفاقت و همدلی بازیکنان و عوامل تیم شهرداری بم موجب پیشرفت و تداوم قهرمانی باشد.

سرمربی تیم بانوان شهرداری بم در زمینه برگزاری جشن قهرمانی و تقدیر از بازیکنان و عوامل این تیم گفت: از برگزارکنندگان این برنامه تشکر می‌کنم، اما اگر این جشن در زمان تعطیلی اداره‌ها و مدارس برگزار شده بود، قطعاً استقبال بیشتر مردم را از این برنامه شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: شهردار و مسئولان شهرداری بم طی چند سال گذشته حمایت خوبی را از این تیم داشته‌اند و در واقع آن‌ها بیش از توانشان برای تیم زحمت کشیده‌اند، مسئولان استان کرمان چنانچه خواهان تداوم موفقیت‌های این تیم هستند باید چتر حمایتی خود را برای این تیم باز کرده و با حمایت از ورزش بانوان بار دیگر موجبات سربلندی استان کرمان در کشور باشند.

جعفری با اشاره به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل گذشته گفت: تیم بانوان شهرداری بم با به ثمر رساندن 108 گل‌زده و تنها 11 گل خورده عناوین بهترین خط حمله و دفاعی لیگ را از این مسابقات به ‌دست آورد.

وی در ارتباط با شرایط سنی بازیکنان تیمش اظهار داشت: معدل سنی بازیکنان ما را معدل سنی 19 تا 23 سال تشکیل می‌دهند و حدود 13 نفر از بازیکنان تیم را دختران فوتبالیست استان کرمان تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان کشور پس از پایان ماه مبارک رمضان گفت: حمایت قاطع مسئولان را از این تیم خواستار هستم.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول