اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه:

بسیجیان اجازه نمی‌دهند فتنه دیگری اتفاق بیفتد

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: بسیجیان با پیروی و تبعیت از ولایت اجازه نخواهند داد تا فتنه 88 دیگری در کشور اتفاق بیفتد.

بسیجیان اجازه نمی‌دهند فتنه دیگری اتفاق بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد اسلامی‌نژاد در نشست با مدیران و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های کارگری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداشته‌اند و بیشتر موفقیت‌های نظام مرهون خدمات بسیج است.

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه با اشاره به انتخابات خردادماه خاطر نشان کرد: بسیجیان با پیروی و تبعیت از ولایت اجازه نخواهند داد تا فتنه 88 دیگری در کشور اتفاق بیفتد و ملت ایران گوش به فرمان رهبری است.

وی اضافه کرد: در ابتدای امسال که به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، بسیج در طرح‌های اقتصادی خط‌شکن و در تبیین و مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: خدا را شاکریم که در سایه جمهوری اسلامی اهداف و برنامه‌های ارزشمند مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری در حال تحقق هستند.

اسلامی‌نژاد تصریح کرد: ملت ایران در خردادماه امسال آزمون بزرگی را پشت سر می‌گذارد و دشمنان را به حول و قوه الهی مأیوس خواهند کرد.

وی بیان کرد: دشمنان ما به این انتخابات دل بسته‌اند و البته حضور باشکوه مردم دشمنان را ناامیدتر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه حداکثر مردم آماده شرکت در پای صندوق‌های رأی هستند ابراز داشت: حضور دشمن‌شکن در انتخابات موجب تحقق حماسه سیاسی می‌شود.

در این نشست تعدادی از بسیجیان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول