اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

تاسیس فضای آموزش در زیرکوه/آموزش‌های مناطق محروم توسعه می‌یابد

مدیر کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی از تاسیس فضای آموزشی در شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: همچنین برای توسعه آموزش‌ها در مناطق محروم و روستایی 250 هزار نفر ساعت آموزش پیش‌بینی شده است.

تاسیس فضای آموزش در زیرکوه/آموزش‌های مناطق محروم توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند ظهر امروز به مناسبت هفته بازدید همگانی از فنی‌وحرفه‌ای استان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: نخستین راهبرد سازمان فنی و حرفه‌ای در عرصه‌های بین‌المللی آموزش اتباع خارجی با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد و راه‌اندازی مرکز فراه در افغانستان است.

وی ادامه داد: افزایش 10 تا 20 درصدی تعهدات آموزش خراسان جنوبی و تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در توسعه کیفی آموزش‌ها در رأس برنامه‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

اعتبار 150 میلیون تومانی برای آموزش زندان‌ها

مدیر کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی از پیگیری و توسعه مشاوره شغلی در مراکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: اعتبار 150 میلیون تومانی برای مراکز زندان‌ها در نظر گرفته شده است.

خوشایند استعدادسنجی گروه‌های هدف سازمان در راستای هدایت شغلی و توسعه فضای آموزشی در مناطق فاقد مراکز آموزشی را از دیگر اقدامات سال جاری برای ارتقاء آموزش‌های مهارتی برشمرد.

وی با بیان اینکه شهرستان زیرکوه فاقد فضای آموزش است، افزود: در سال جاری در شهرستان زیرکوه فضای آموزش ایجاد می‌شود و برای عشق‌آباد طبس و زیرکوه چارت سازمانی تهیه خواهد شد.

پیش‌بینی 800 هزار نفر ساعت آموزش ویژه بانوان

مدیر کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: برای تقویت بنیه علمی مربیان خراسان جنوبی در راستای مهارت‌های مورد نیاز برای بازار با دانشگاه‌های استان همکاری خواهد شد.

خوشایند از پیش‌بینی 800 هزار نفر ساعت آموزش ویژه بانوان در مراکز فنی و حرفه‌ای خبر داد و یادآور شد: برای مناطق محروم و روستاهای خراسان جنوبی 250 هزار نفر ساعت در سه‌ ماهه نخست سال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی تصریح کرد: تعداد 220 هزار نفر ساعت آموزش در بخش زندان‌ها با همکاری بهزیستی خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است.

فعال‌ساری 3 شرکت تعاونی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای

مدیر کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی اذعان داشت: در سال جاری سه شرکت تعاونی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی فعال می‌شود.

خوشایند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود سال جاری 20 درصد آموزش فنی و حرفه‌ای افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به راهبرد‌های اصلاح و بهبود روش‌ها خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزش کارکنان برای ارتقاء سطح دانش و مهارت اداری و همچنین 10 عنوان پیشنهاد کاربردی به سازمان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول