اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای سراب خبر د اد

اعزام برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان سراب با اشاره به راهیابی یک جوان سرابی به مسابقات جهانی مهارت در کشور ژاپن گفت: مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و برگزیدگان آن به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

اعزام برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی

نعمت علیزاده رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شهرستان سراب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهربان از آغاز ثبت نام برای چهارمین دوره مسابقات ملی مهارت سال 92 در شهرستان سراب همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: به منظور کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌های جوانان ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت سال 92 همزمان با سراسر کشور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراب آغاز شده و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراب افزود: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و در نهایت برگزیدگان به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

علیزاده به رشته‌های این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در 29 رشته مهارتی، پلی مکانیک(اتوماسیون)، ساخت و تولید (تیمی 3 نفره)، مکاترونیک(تیمی 2 نفره)، طراحی مهندسی مکانیک(CADD)، فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم‌های تحت شبکه)، فرز(CNC، فناوری اطلاعات) (راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت)، آشپزی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، رباتیک(تیمی 2نفره)، کابینت سازی (چوبی)، تبرید و تهویه، تراش((CNC، فناوری طراحی گرافیک، صافکاری خودرو، لوله‌کشی و گرمایشی، کاشیکاری دیوار و کف، جوشکاری، جواهر سازی، خیاطی(فناوری مد)، قنادی(شیرینی پزی)، فناوری اتومبیل، طراحی فضای سبز(تیمی 2 نفره)، نجاری(اتصالات درب،پنجره)، نقاشی خودرو با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سراب شرط سنی برای رشته‌های ساخت و تولید تیمیومکاترونیک متولدین 11/10/68 به بعد و برای سایر رشته‌ها را متولدین 11/10/71 عنوان کرد و افزود: در دوره‌های گذشته جوانانی از شهرستان سراب موفق به کسب رتبه اول در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری شده‌اند و در یک مورد نیز به مسابقات جهانی که در کشور ژاپن برگزار شد راه یافته‌اند.

علیزاده اظهار امیدواری کرد، در چهاردهمین دوره از مسابقات ملی مهارت سال 92 نیز کارآموزان و جوانان با استعداد سرابی با شرکت گسترده خود در مراحل مختلف و کسب رتبه‌های برتر بدرخشند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در مسابقات ملی مهارت نیز همانند شرکت در دوره‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صد درصد رایگان بوده و هیچگونه وجهی از متقاضیان دریافت نخواهد شد و تمام هزینه‌های برگزاری مراحل مختلف مسابقات به عهده سازمان است.

انتهای پیام/60008/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول