اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رییس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی همدان:

20 ایستگاه ورزش‌ صبحگاهی در همدان وجود دارد

نایب رییس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: بیش از 20 ایستگاه ورزش‌ صبحگاهی در همدان وجود دارد که بانوان از ساعت 7 تا 8 صبح برای ورزش به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

20 ایستگاه ورزش‌ صبحگاهی در همدان وجود دارد

اشرف جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی گرامیداشت روز مادر حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: به مناسب هفته زن هفتم اردیبهشت ماه مسابقات استانی دوومیدانی و پیاده‌روی با شرکت همه شهرستان‌ها در استادیوم ورزش‌های همگانی ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

وی افزود: بزرگترین برنامه ما با عنوان جشنواره دختران فاطمی، دهم اردیبهشت با هماهنگی بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و هیئت ورزش‌های همگانی ساعت هشت صبح در سالن ابن سینا برگزار می‌شود که پیش‌بینی تجمع بیش از 1000 نفر از بانوان را داریم.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به سایر برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی ادامه داد: کوهپیمایی عمومی، دارت، شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی، تک‌بال(وسطی) و اتومبیلرانی را خواهیم داشت.

وی درباره ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بانوان بیان کرد: بیش از 20 ایستگاه ورزش‌های صبحگاهی در همدان وجود دارد که بانوان از ساعت 7 تا 8 صبح برای ورزش به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

جاوید با بیان اینکه مادران محور سلامت و شادابی جامعه هستند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: هدف ما این است که سلامت و شادابی را به سطح خانواده‌ها و جامعه بازگردانیم.

وی تأکید کرد: بانوان همدان واقعا علاقه‌مند هستند و از همین رو ما مربیان بسیار متخصصی را در این زمینه در اختیار بانوان همدان قرار داده‌ایم.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان درباره ایجاد پارک‌های ویژه بانوان در همدان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداری و شورای شهر انجام شده است و در حال حاضر پارک‌های باغ ایرانی، سنگ‌شیر، اعتمادیه و تمام پارک‌های ما برای رفاه بانوان فعال هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی هیئت بیان داشت: برگزاری مسابقات تک‌بال قهرمانی کشور، دوومیدانی قهرمانی کشور را در آینده نزدیک در دستور کار داریم.

جاوید با بیان اینکه 28 کمیته فعال در همدان داریم ادامه داد: تمام این کمیته‌ها دارای نایب رییس بانوان هستند و به طور کامل فعالیت دارند.همان اندازه که ورزش آقایان اهمیت دارد ورزش بانوان نیز در کنار آن اهمیت دارد و فعال است.

نایب رئیس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی ادامه داد: در راستای پیشرفت ورزش بانوان بسیار فعال عمل کرده‌ایم و کوتاهی به هیچ وجه در زمینه ورزش بانوان انجام نشده است.

وی با اشاره به جایگاه ورزش‌های همگانی گفت: جایگاه ما در کشور و در استان جزو برترین‌ها است و هیئت ورزش‌های همگانی همدان از بازوان قدرتمند فدراسیون ورزش‌های همگانی و اداراه کل ورزش و جوانان می‌باشد.

جاوید اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی شاخص اصلی در پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها در بین اعضای خانواده‌ها است که باید به عنوان نیاز اصلی در سبد زندگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این ورزش توصیه و تأکید شده رهبر معظم انقلاب است بیان کرد: سه توصیه اصلی رهبر انقلاب توجه به ورزش، تحصیل و تذهیب است همچنین ایشان با توجه به نیاز جامعه امروز ما بارها به همگانی کردن ورزش تاکید داشته‌اند که این موضوع باعث می‌شود که ما در این زمینه بسیار تلاش کنیم.

انتهای‌پیام/89018/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول