اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی خراسان‎رضوی:

مشکل مالی داریم / نمی‎توانیم مسابقه برگزار کنیم

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان‎رضوی گفت: به دلیل مشکلات مالی قادر به برگزاری مطلوب مسابقات انتخابی برای شناسایی پدیده‎های ورزش کوهنوردی و سنگنوردی نیستیم.

مشکل مالی داریم / نمی‎توانیم مسابقه برگزار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، حسین امانی اظهار داشت: قادر به برگزاری مطلوب مسابقات انتخابی برای شناسایی پدیده‎های این ورزش نیستیم که امید است با عملی شدن وعده مسئولان در آینده شاهد رشد بیشتر ورزشکاران فعال در کوهنوردی و رشته‎‏های زیرمجموعه آن باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با وجود مشکلات عدیده مالی، در مسابقات سنگنوردی آسیا در بخش آقایان به دو مدال نقره و طلا دست یافتیم تصریح کرد: امسال هم حضور قدرتمند در مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور یکی از اولویت‎های هیئت است.

وی با اشاره به برگزاری همایش صعود سراسری در سال جدید با هماهنگی ارگان‌ها، تصریح کرد: سال گذشته توانستیم دو صعود سراسری به مناسبت هفته دولت و دهه فجر، با شرکت بیش از 450 ورزشکار علاقه‎مند در ارتفاعات آزادکوه البرز مرکزی و بزه شهرستان خواف برگزار کنیم که اثرات مطلوب و ارزنده‎ای نیز به همراه داشت.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان‎رضوی با موفق دانستن این هیئت در سال گذشته به دلیل قرارگرفتن استان در جایگاه دوم کشور، گفت: تمرین‎های مداوم و بهره‎مندی از مربیان مجرب سبب شده است همواره در ترکیب تیم ملی سنگنوردی کشورمان ورزشکارانی از خراسان‎رضوی حضور داشته باشند.

امانی از برگزاری آزمون ورودی مربیگری کوهپیمایی درجه سه در سال جاری خبر داد و افزود: نفرات برگزیده این آزمون، جواز حضور در دوره اصلی این کلاس‎ها که در مشهد برگزار می‎شود را به‎دست می‎آورند.

وی با اعلام پیگیری برگزاری کلاس‎های آموزش مربیان و داوران در سال جدید افزود: در سال جاری همایش مسئولان فدراسیون، روسا، نائب رئیسان و دبیران هیئت‎های استان‎های سراسر کشور نیز در مشهد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول