اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی:

32 مسابقه در خراسان‎رضوی برگزار کردیم

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: در سال گذشته 32 مسابقه در سراسر استان در دو رده آزاد و فرنگی برگزار کردیم و کشتی‎گیران استان به تمامی مسابقات فدراسیون اعزام شدند.

32 مسابقه در خراسان‎رضوی برگزار کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی بامشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان و قهرمانی کشور به میزبانی مشهد در فروردین ماه سال گذشته با هدف شناسایی استعدادها و پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر آن در سال 91، 32 مسابقه در سطح استان در هر دو بخش آزاد و فرنگی برگزار شد که حاصل آن شناسایی و معرفی چهره‌های خوبی به کشتی استان بود.

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی با تاکید بر ادامه روند برنامه‌های پشتوانه‌سازی سال گذشته، عنوان کرد: تمرینات متمرکزی زیر نظر مربیان برتر استان برای چهره‌های شناسایی شده در خانه کشتی استان برگزار شد که امسال نیز ادامه دارد.

بامشکی با بیان اینکه کشتی‌گیران خراسان‌رضوی در سال گذشته به تمامی رقابت‌های اعلام شده از سوی فدراسیون اعزام شدند، گفت: کشتی‌گیران زیادی با درخشش در مسابقات کشوری به اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند.

وی با اشاره به میزبانی دوره‌های ارتقاء داوری درجه یک، دو و ممتاز با حضور 75 متقاضی از سراسر کشور در مشهد، افزود: از مربیان کشتی استان نیز به طور مستمر در اردوهای تیم ملی کشور استفاده می‌شود که این امر در ارتقای سطح فنی آنان بسیار موثر است.

بامشکی با اشاره به حضور پر رنگ جوانان در کلاس‌های کشتی سطح استان، عنوان کرد: در پایان سال گذشته شاهد درخشش حامد تاتاری در رقابت‌های جام جهانی بودیم که این امر عاملی برای تشویق جوانان و رونق کلاس‌های کشتی استان شد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول