اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایرانشهر تأکید کرد

تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه‌های ناتمام ایرانشهر

شهردار ایرانشهر بر تلاش مضاعف به منظور تسریع و تکمیل پروژه‌های ناتمام شهرستان ایرانشهر تأکید کرد.

تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه‌های ناتمام ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، نعیم پناه صبح امروز در جلسه کمیته زیباسازی شهرداری ایرانشهر اظهار داشت: به منظور فضاسازی مناسب، زیباسازی محیطی شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان، کمیته زیباسازی تشکیل جلسه داده است.

وی افزود: فضاسازی شهری و آرایش محیطی نقش اساسی در زیباسازی شهر و ایجاد نشاط و روحیه در شهروندان خواهد داشت.

شهردار ایرانشهر اضافه کرد: توسعه و گسترش فضای سبز، لکه‌گیری نوارها در محلات، محوطه‌سازی ترمینال مسافربری جدیدالاحداث ایرانشهر و تکمیل نهالستان نماز از برنامه‌های سال‌جاری است.

پناه با اشاره به اصلاح هندسی تقاطع‌های سابق گفت: رفع سد معابر عمومی در فضای بازار و اراضی مردم، تعیین تکلیف فضای سبز بلوارهای جدیدالاحداث وادی رحمه و کمربندی از دیگر اقدامات شهرداری ایرانشهر خواهد بود.

وی همچنین در زمینه شناسایی برخی موارد که فضاهای محیطی را دچار اختلال کرده اشاره کرد و بیان داشت: شناسایی و برطرف کردن این گونه فضاها و حذف آن از محیط شهری از طریق منظرآرایی و برنامه‌ریزی مدون صورت خواهد گرفت.

شهردار ایرانشهر اقداماتی مانند پیاده‌رو سازی خیابان‌های امام خمینی، طالقانی و مالکی، تندیس مناسب میدان قدس، جمع‌آوری صنوف مزاحم، نامگذاری معابر فاقد نام، رنگ‌آمیزی جداول بلوارها، دیوارها، آسفالت خیابان‌ها، مبلمان شهری را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد.

پناه گفت: در سال‌جاری برنامه‌هایی برای زیباسازی شهری در نظر گرفته شده که بر اساس آن از مدل‌های جدید که کمک شایانی در بهبود سیما و منظر شهری و ارتقا سیمای بصری و هنری شهر خواهد داشت، الهام خواهیم گرفت.

وی متذکر شد: زیباسازی محیطی، فراخوان برای تبلیغات محیطی و ساماندهی بلوارها، لزوم طرح پایلوت ساماندهی تابلوهای اماکن شهر، آبنماها و معماری شهری از دیگر موارد برنامه‌های سال‌جاری است.

شهردار ایرانشهر اذعان داشت: با تغییر کادر روابط عمومی، مرتضی قلی‌پور به عنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری ایرانشهر معرفی شد.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول