اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

56 درصد صادرات مازندران متعلق به آمل است

فرماندار آمل گفت: شهرستان آمل به عنوان قطب صنعت مازندران، 56 درصد صادرات استان را به خود اختصاص داده است.

56 درصد صادرات مازندران متعلق به آمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در ستاد هماهنگی گرامیداشت روز کارگر و روز معلم با اشاره به اینکه در راستای شکوفایی اقتصادی و رسیدن به استقلال اقتصادی تلاش کارفرمایان و دست‌اندرکاران اثرگذار است، اظهار داشت: آمل از جمله شهرهای صنعتی مازندران است که در این زمینه موثر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان بزرگ دفاع مقدس از قشر کارگر بودند که در مکتب امام راحل ره صد ساله را طی کردند، افزود: از میان رفتن استثمار از برکات انقلاب اسلامی بود و این بود که وجود کارگر را برای نظام فرصتی مناسب دیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید بتوانیم محیطی سالم برای کار و تلاش این قشر مهیا کنیم، بیان کرد: در عرصه کارگری مشکلات عدیده‌ای در کشور وجود دارد اما همه تلاش دولت این است که کارگر و کارفرما هر دو در کنار هم دیده شوند.

وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما هر دو در اقتصاد اثرگذار هستند، یادآور شد: ارج نهادن به هر دو قشر منجر به افزایش تولید می‌شود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه آمل با داشتن حدود 46 درصد صنعت مازندران، 56 درصد صادرات استان را در اختیار دارد، گفت: این شهرستان بخش وسیعی از اشتغال استان را دارد و باید در هفته کار و کارگر به بهترین نحو از فعالان این عرصه تجلیل شود.

فرماندار آمل همچنین با اشاره به فرارسیدن 12 اردیبهشت روز معلم بیان داشت: جایگاه علمی نسل جدید و گذشتگان مرهون تلاش معلمان است و این حق نادیده گرفته نمی‌شود.

اکبرزاده با بیان اینکه آمل با تلاش علمای زمان خود به این جایگاه رسیده است، تصریح کرد: آنچه نیاز است تا به نحو شایسته از جایگاه فرهنگیان دفاع شود باید در روز صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه بارها تاکید شده که معلمان نقش انبیاء را برای جوانان دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان منشاء تحولات در جامعه هستند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول