اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سبزوار:

‌حرم امامزاده یحیی (ع) مرمت می‌شود‌

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: مرمت حرم مطهر امامزاده یحیی سبزوار در دستور کار قرار دارد.

‌حرم امامزاده یحیی (ع) مرمت می‌شود‌

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد صفرپورراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: مرمت گنبد این حرم مطهر از سال 91 در دستور کار قرار داشت اما با توجه به شرایط جوی و زمستان انجام این کار محقق نمی‌شد.

صفرپورراد با اشاره به مرمت حرم امام زاده یحیی(ع) در پایان هفته جاری افزود: این عملیات ساختمانی به دلیل آنکه دارای خاکروبه و آلودگی صوتی خاص است و برای همشهریان سبزواری ایجاد مزاحمت می‌کند در شب جمعه آغاز می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با اشاره به انجام عملیات نورپردازی در اطراف این حرم مطهر خاطرنشان کرد: زیباسازی حرم‌های مطهر از برنامه‌های اداره اوقاف بوده که در این حرم مطهر نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مرمت گنبد و نمای حرم امامزاده یحیی به دلیل همزمانی با مراسمات شهادت حضرت زهرا(س) در امسال و استقبال مردمی از مراسمات برگزار شده در آن به تاخیر افتاد که با سعی و تلاش این حرم هم مرمت می‌شود.

صفرپور با اشاره به مرمت و نورپردازی حرم مطهر امامزاده شعیب (ع) تصریح کرد: این حرم مطهر نیز دچار آسیب شده بود که با پیگیری‌های انجام شده مرمت آن به اتمام رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در ارتباط با استفاده از موقوفه‌های امامزادگان گفت: تمام موقوفه‌ها خرج حرم‌ امامزادگان می‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نسبت به بقاع متبرکه نگاه ویژه‌ای دارند و مسئولان اداره اوقاف نیز واجب می‌دانند تا پیرو رهبری انقلاب باشند و به بقاع متبرکه بیش از پیش برسند.

انتهای پیام /70027/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول