اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 313 امامزاده اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در تعطیلات نوروزی طرح آرامش بهاری در 313 امامزاده اصفهان برگزار شد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 313 امامزاده اصفهان

حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو میلیون و 880 هزار نفر زائر در زمان تحویل سال در امامزاده‌های استان حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه استان اصفهان برای سومین سال متوالی در طرح آرامش بهاری شرکت کردند و 12 میلیون و 500 هزار نفر از این بقاع بازدید نمودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 30 روحانی از شهر مقدس قم و 212 روحانی ثابت در اصفهان با هدف تبلیغ در امامزادگان حضور پیدا کردند.

خوشنویس زاده تصریح کرد: در 23 امامزاده استان خیمه معرفت برپا شد که هر کدام شامل غرفه‌های مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، چند رسانه‌ای و پاسخگویی به مسائل شرعی بودند.

وی افزود: در طول اجرای طرح 960 هزار نفر از این خیمه استفاده کردند و در 257 بقعه متبرکه نمایشگاه برگزار شد و همچنین در 160 امامزاده ایستگاه صلواتی برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  تاکید کرد: برای اسکان مسافران در ایام نوروز 130 بقعه متبرکه در خارج از شهر اصفهان ساماندهی شده بود که در طول ایام نوروز 171 هزار و 875 نفر زائر اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: همچنین روز پنجم فروردین تمامی امامزادگان استان سیاه‌پوش شدند و مراسم سخنرانی و مداحی را برگزار کردند.

انتهای پیام/2301/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول