اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ساری:

ضریح جدید امامزاده یحیی(ع) در مازندران نصب شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از نصب ضریح جدید امامزاده یحیی(ع) ساری خبر داد.

ضریح جدید امامزاده یحیی(ع) در مازندران نصب شد

مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری بیان داشت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان، نصب ضریح امامزاده یحیی(ع) بود که با نصب آن توانستیم قدم خیری در زمینه موقوفات و بقاع متبرکه برداریم.

وی افزود: ضریح امامزاده یحیی(ع) با همکاری مردم خداجوی ساری و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با هزینه‌ای بیش از 540 میلیون ریال نصب شد.

این مسئول از ساخت ضریح آرامگاه ملامجدالدین این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در یک ماه آینده ضریح این آرامگاه نصب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه ساری در شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) خود در مکتب تربیتی اسلام پرورش یافت، ایمان و تقوا در ذرات وجودش جای داشت، در راستای تربیت فرزندانی تاریخ‌ساز در جامعه اسلامی نقش بسیار مؤثری داشته و سرچشمه تحولات ماندگار در تاریخ اسلام بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری تاکید کرد: باید ابعاد شخصیت حضرت فاطمه(س) را مورد توجه قرار دهیم و دفاع از ولایت که توسط حضرت زهرا (س) انجام گرفت را بیان کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا(س) به عنوان دخت نبی مکرم اسلام(ص) در زندگی خود توانست درس‌های درخشانی از خود به جای بگذارد که برای زنان عالم و انسان‌های آزاده قابل الگوبرداری است.

قربانی در ادامه بیان کرد: 123 هیئت عزاداری در روز شهادت آن حضرت با هماهنگی سازمان تبلیغات و هیئت‌های مذهبی به همراه هیئت امنای مسجد و حسینیه‌ها از میدان شهدای ساری به سمت امامزاده یحیی(ع) این شهرستان حرکت کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مراسم فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود، اظهار داشت: چهار روحانی اعزامی از قم در امامزادگان شاخص شهرستان ساری در ایام فاطمیه حضور داشتند که به تبلیغ و ترویج فضائل حضرت زهرا پرداختند.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول