اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از یک‌هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی صورت می‌گیرد

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت به میزبانی دهدشت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با حضور یک‌هزار و 404 دانش‌آموز و به میزبانی دهدشت برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت به میزبانی دهدشت

مصطفی شجاعیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هزار و 404 دانش‌آموز و به میزبانی دهدشت برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مسابقات با شرکت برگزیدگان مرحله شهرستانی و منطقه‌ای در رشته‌های قرائت، تفسیر و مفاهیم، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان، انشاء، نماز و خطاطی نماز از 31 فروردین به مدت یک هفته و به میزبانی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان گفت: این مسابقات در 2 بخش پسران و دختران در دوره‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود. از این تعداد 780 نفر پسر و بقیه دختر هستند که با حضور اعضای هیأت داوران به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پایان مسابقات 320 نفر به‌عنوان برگزیده استانی انتخاب و با برگزاری اردوی آموزشی 108 نفر انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

وی گفت: در برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای 31 فروردین و چهار اردیبهشت با حضور مسئولان استانی برنامه استقبال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/82009/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول