اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال به ایلام برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی از طریق سازمان بهزیستی 10 میلیارد ریال به استان ایلام اختصاص یافت.

اختصاص 10 میلیارد ریال به ایلام برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در حاشیه نشست مدیران کل دستگاه‌های حوزه رفاهی استان ایلام اظهار داشت: در حوزه جدیدی که فعالیت خود را آغاز کرده‌ام مربوط به حوزه رفاه اجتماعی در وزارت تعاون، کار، و رفاه اجتماعی است.

وی ادامه داد: در این حوزه فعالیت‌های خوبی آغاز شده و با عنایتی که به مردم استان ایلام شده طرح محرومیت‌زدایی، زنان سرپرست خانوار و خانه‌های راهبر روستایی در این استان در حال اجراست.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: خوشبختانه مسئولیت این حوزه با بنده است و با اهداف این طرح‌ها که عمدتاً بحث توانمندسازی است برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

اعلایی تصریح کرد: توسعه مشارکت‌های اجتماعی و توانمند شدن خانواده‌ها در اولویت این طرح است که مدنظر مسئولان امر قرار دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال 92، 10 میلیارد ریال در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده‌ایم تا این طرح در استان ایلام اجرایی شود.  

وی ادامه داد: امیدواریم به کمک دستگاه‌های مربوطه و همکاری عباس‌زاده استاندار ایلام این طرح در استان ایلام اجرایی و محقق شود.

استاندار سابق ایلام اظهار داشت: از اینکه بار دیگر توفیق حاصل شد که به استان ایلام سفر کنم و دیداری با مردم شریف ایلام داشته باشم خدا را شاکر هستم.

وی ادامه داد: من از ایلام رفتم اما خودم را ایلامی دانسته و برای خدمت به مردم استان ایلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم و واسطه بین من و مردم ایلام همان انگشتری مرحوم آیت‌الله حیدری ایلامی است.

این مسئول تصریح کرد: این بار نیز در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) به استان ایلام آمده تا با مردم این استان تجدید دیدار کنم و از اینکه بتوانم کاری برای مردم ایلام انجام دهم، افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول