اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اعتبار لازم برای تکمیل پل وحدت مشگین‌شهر به زودی تامین می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به زودی اعتبار لازم برای تکمیل پل وحدت مشگین‌شهر تأمین می‌شود تا این پروژه به مرحله افتتاح برسد.

اعتبار لازم برای تکمیل پل وحدت مشگین‌شهر به زودی تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان در آستانه روز زمین پاک در نشست با جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه محیط زیست در مشگین‌شهر اظهار داشت: میزان پاکیزگی روستاها یکی از شاخص‌ها در ارزیابی عملکرد دهیاران است.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت فراوان حفاظت از محیط زیست اهتمام مستمر دهیاران برای نظارت بر پاکیزه نگه داشتن اطراف روستاها مورد انتظار ما است و این مهم به عنوان یکی از شاخص‌ها در ارزیابی عملکرد دهیاران لحاظ می‌شود.

میرجعفریان خاطرنشان کرد:‌ آثار مثبت مناسب‌سازی فضای کار و زندگی در رونق فعالیت‌های تولیدی در روستاها و فراهم شدن زمینه‌های مهاجرت معکوس بسیار مؤثر است.

این مسئول اضافه کرد: برای نیل به توفیقات بزرگ‌تر، دهیاران و تعاونی‌های دهیاران، اهالی روستاها را بیش از پیش در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مشارکت دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: دهیاری‌هایی که در قالب شرکت تعاونی دهیاری‌ها فعالیت می‌کنند، می‌توانند با اخذ رتبه پیمانکاری از دفتر فنی استانداری وارد حوزه اجرا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: این امر می‌تواند با درآمدزایی مشروع برای دهیاری‌ها به استقلال مالی آنان کمک کند.

میرجعفریان در این جلسه جهت مساعدت به تأمین کسری اعتبارات خرید ماشین‌آلات دهیاری‌ها قول مساعد داد و گفت: پس از بررسی‌های لازم، از هر بخش استان یک دهیار نمونه انتخاب و از انتخاب‌شدگان تقدیر می‌شود.

وی، نزدیکی روز زمین پاک و اهتمام جدی مسئولان استانی و شهرستانی را در توجه به مؤلفه‌های پاکیزه نگه داشتن محیط زیست یادآور شد و افزود: هرگونه غفلت در این زمینه آسیب‌های بسیار زننده‌ای را به همراه می‌آورد.

میرجعفریان در پایان تصریح کرد:‌ روستاهای ما باید به مظهر پاکیزگی، طراوت و سرزندگی مبدل شوند، چراکه از محیط روستایی انتظار سلامتی و سرزندگی می‌رود.

آموزشگاه شبانه‌روزی لاهرود افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرجعفریان همچنین در بازدید از برخی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در سطح استان 11 آموزشگاه شبانه‌روزی به همت دولت خدمتگزار احداث شده و یا در حال تکمیل است که شاهد بهره‌برداری از این مجموعه‌ها هستیم.

وی به فواید و ثمرات احداث این آموزشگاه‌ها در تحصیل دانش‌آموزان مناطق دورافتاده اشاره کرد و افزود: این خود بزرگ‌ترین مزیت است که دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده بتوانند از خدمات آموزشی مناسب استفاده کنند.

میرجعفریان در ادامه و در بازدید از طرح مسکن مهر مشگین‌شهر از آماده افتتاح شدن 600 واحد مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: از این واحدهای مسکونی همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود.

وی در بازدید از محل احداث بوستان 80 هکتاری ولایت مشگین‌شهر به عنوان بزرگ‌ترین بوستان استان اردبیل از اقدامات انجام شده توسط شهرداری در این محل قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: به زودی اعتبار لازم برای تکمیل پل وحدت مشگین‌شهر تأمین می‌شود تا این پروژه به مرحله افتتاح برسد.

میرجعفریان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی دیگر از اولویت‌‌های دولت خدمتگزار توصیف کرد و ادامه داد: چهار خطه کردن محور اردبیل – مشگین‌شهر، تکمیل پایاب سد سبلان و برخی از طرح‌های نیمه‌تمام عمران شهری از جمله هدف‌گذاری‌های اصلی است.

وی در پایان بیان کرد: هدف‌گذاری ما هم در نیمه اول سال و هم پایان سال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق مختلف استان خواهد بود.

انتهای پیام/62003/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول