اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان ثبت‌نام داوطلبان صورت گرفت

ثبت‌نام 755 داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا قروه

فرماندار قروه گفت: با پایان کار ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در چهارمین دروه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، 755 داوطلب ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 755 داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستا قروه

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: از این تعداد 646 داوطلب در روستاها و 109 داوطلب در شهرهای قروه، سریش‌آباد، دزج و دلبران اعلام داوطلبی کرده‌اند.

وی افزود: از آمار یاد شده 13 داوطلب زن در شهرها و چهار داوطلب زن در روستاهای شهرستان قروه ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار حاکی از رشد علاقه‌مندی بانوان برای حضور پررنگتر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است.

فرماندار قروه بااشاره به استقبال بسیار مطلوب داوطلبان برای عضویت در این دوره از انتخابات شوراها تصریح کرد: آمار کلی تعداد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا در دوره حاضر نسبت به دوره سوم در قروه نزدیک به 22 درصد رشد دارد.

شیخی‌زاده گفت: آمار داوطلبان در نقاط شهری در همین زمینه نزدیک به 30 درصد و در مناطق روستایی بیش از 20 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه 117 روستای قروه واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای اسلامی هستند، گفت: در تمامی این روستاها، ثبت‌نام از داوطلبان به حد نصاب رسیده است که این امر نویددهنده برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در شهرستان است.

فرماندار قروه گفت: شهر قروه با 76 داوطلب در میان مناطق شهری این شهرستان پیشتاز است و در دوره چهارم 9 عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل در شورای اسلامی شهر قروه عضویت خواهند داشت.

شیخی‌زاده در پایان افزود: در شهرهای سریش‌آباد، دزج و دلبران هم پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

انتهای پیامک/79009/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول