اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

ثبت‌نام 230 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در باشت

فرماندار باشت از ثبت‌نام 232 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در باشت خبر داد.

ثبت‌نام 230 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در باشت

سید ناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت با اشاره به اتمام  ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاها اظهار کرد: در مجموع 232 نفر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 29 نفر در حوزه شهری و مابقی آنها در حوزه روستایی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه 100 درصد روستاهای واجد شرایط شورای روستایی باشت کاندیدا دارند، ادامه داد: 71 شعبه أخذ رأی برای انتخابات شورای اسلامی شهری و روستایی باشت اختصاص یافته که در از این تعداد شعبه، 14 شعبه شهری و 57 شعبه روستایی هستند.

فرماندار باشت با اشاره اهمیت و جایگاه انتخابات تصریح کرد: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان است، دشمنان و بدخواهان نظام خود را برای محک زدن این انتخابات آماده کرده‌اند تا بتوانند از مسائل مختلف آن به نفع خود سوءاستفاده کنند.

رضایی با بیان اینکه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید هوشیارانه وارد صحنه شویم، گفت: مردم شهرستان باشت در انتخابات گذشته حضور حماسی داشته‌اند و بدون ‌شک مردم ولایت‌مدار باشت در انتخابات آتی برگ زرین دیگری برای خود به ثبت می‌رسانند.

انتهای پیام/82008/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول