اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کرمان قطب انرژی پاک است

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: استان کرمان با دارا بودن 350 روز آفتابی و وزش باد مستمر در 200 روز قطب انرژی پاک است.

کرمان قطب انرژی پاک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر امور مالیاتی استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: اگر شعارهای سال مورد توجه قرار گیرد و عمل شود، کشور کمتر دچار مشکل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان بیان کرد: حماسه سیاسی در سال جاری با حضور باشکوه مردم در انتخابات شکل می‌گیرد.

وی ابراز داشت: استان کرمان 11 درصد از خاک کشور را به خود اختصاص داده است و ظرفیت‌های بسیاری در زمینه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری دارد.

تکلوزاده عنوان کرد: ارزش هر تن کالای صادراتی از کرمان 3 هزار و 400 دلار است که این رقم هفت برابر میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه استان کرمان بهشت معادن است، افزود: 40 نوع کانی در استان کرمان شناخته شده است و 2 میلیارد تن ظرفیت شناخته شده فولاد، 1.5 میلیارد تن مس و 1.2 میلیارد تن زغال‌سنگ در این استان وجود دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: زنجیره اصلی فولاد با 35 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان در دست اجرا است.

تکلوزاده بیان داشت: 311 اثر گردشگری در استان کرمان به ثبت ملی رسیده است و مناطق باستانی مانند ارگ بم، ارگ راین، مجموعه گنجعلیخان، مجموعه ابراهیم‌خان و گنبد جبلیه در این استان است.

وی افزود: استان کرمان با دارا بودن 350 روز آفتابی و وزش باد مستمر در 200 روز قطب انرژی پاک است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: درآمدهای مالیاتی در استان کرمان طی سال‌های اخیر رشد داشته است و میزان تعهد و تحقق آن بالای 100 درصد است.

تکلوزاده با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه سهم تعهد تحقق درآمد جزو پنج استان اول کشور است، ابراز داشت: این سهم تحقق درآمدی بیش از ظرفیت استان کرمان است که باید در این زمینه تجدیدنظر و اصلاح صورت گیرد.

وی اذعان داشت: گردش مدیران امری طبیعی است و دوران مدیریتی یک روز برای همه به پایان می‌رسد و خدمت صادقانه و خالصانه باید مدنظر مدیران قرار گیرد و در خدمتگزاری به مردم نباید منت‌گذار آنها باشیم.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول