اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد:

مصرف انرژی در ایران معادل چین است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران از پرمصرف‌ترین و بالاترین کشورها در مصرف سوخت بوده که مصرف انرژی در کشور معادل کشور پرجمعیت چین گزارش شده است.

مصرف انرژی در ایران معادل چین است

اسدالله طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به میزان قاچاق سوخت در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: قاچاق سوخت از نوسانات کشوری بوده که این استان با توجه به دلیل نزدیکی به دریا؛ محمولات سوختی قاچاق در فاصله کمتر از چند ساعت به دریا منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری جلسات قاچاق کالا و ارز در این استان را از برنامه‌های مهم و راهبردی در مقابله با قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: جلسات برگزار شده در استان تاکنون گام مؤثر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان داشته است

به منظور مقابله با قاچاق؛ شهروندان از دادن کارت سوخت به دیگران خودداری کنند

طاهری، همکاری ادارات متولی سوخت از جمله جهاد کشاورزی، صنایع و معادن و فرمانداری‌ها را در کاهش مصرف سوخت مؤثر دانست و اذعان کرد: دستگاه‌های متولی سوخت یارانه‌ای در میزان و نحوه مصرف سوخت اعضای زیرمجموعه نظارت کامل دارند که این امر باعث کاهش مصرف سوخت در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی، دیگر راه قاچاق سوخت را از طریق دارندگان کارت سوخت عنوان کرد و گفت: به منظور مقابله با قاچاق سوخت در کهگیلویه و بویراحمد شهروندان و هم‌استانی‌ها از دادن کارت سوخت خودرو خود به دیگران خودداری کنند تا از میزان قاچاق نیز کاسته شود.

مصرف انرژی در ایران معادل کشور پرجمعیت چین است

این مسئول، هدفمندی یارانه‌ای سوخت را از طرح‌های خوب و بزرگ کشور عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح دارای پیامدهای مناسب و مثبتی بوده که اجرای هرچه بهتر و ساماندهی کردن آن به دولت مردان برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سوخت در کشور ایران از پرمصرف‌ترین و بالاترین کشورها بوده که مصرف انرژی در کشور معادل کشور پرجمعیت چین گزارش شده است.

طاهری، هدفمندی یارانه‌ها را بهترین روش برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی دانست و متذکر شد: با اجرای هدفمندی یارانه‌ها از میزان مصرف سوخت در کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد کاسته شده که با این وجود انتظار می‌رود این میزان نیز کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول