اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی:

دانشجویان پیام نور در انتخاب محل آزمون صاحب‌اختیار هستند

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه‌های پیام‌نور می‌توانند محل آزمون را خودشان انتخاب کنند.

دانشجویان پیام نور در انتخاب محل آزمون صاحب‌اختیار هستند

علی ظهری امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه‌های پیام‌نور می‌توانند محل آزمون را خودشان انتخاب کنند، اظهار داشت: این موضوع یکی از مهم‌ترین امتیازهای دانشگاه‌ پیام‌نور قلمداد می‌شود به طوری که از سال گذشته تمهیدات لازم در این راستا اتخاذ شده است تا کسانی که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند محل آزمون را خودشان انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این اجازه داده شده است تا محل آزمون‌های پایان‌ترم را خودشان انتخاب کنند بنابراین به هر دلیل اگر به محل تحصیل خود دسترسی ندارند، می‌توانند در استان دیگری در آزمون‌های پایان‌ترم شرکت کنند حتی این امکان فراهم شده است که در هر ترم در استان‌های مختلف امتحان دهند.

ظهری ادامه داد: با توجه به اینکه امتحانات دانشگاه پیام‌نور به صورت سراسری برگزار می‌شود و در دانشگاه‌های پیام‌نور مناطق مختلف کشور سوالات یکسانی توزیع می‌شود این امکان برای دانشجویان رشته‌های مختلف تحصیلی فراهم شده است در مراکز دانشگاهی دلخواه خود امتحان دهند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی افزود: دانشجویان برای اینکه از این مزیت بهره‌مند شوند باید به سایت گلستان مراجعه کرده و محل آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنند به طوری که لینک مورد نظر برای انجام دادن این موضوع یک ماه قبل از آغاز امتحانات در سایت‌ها فعال شده و دو هفته قبل از آغاز امتحانات نیز این لینک غیرفعال می‌‌شود بنابراین دانشجویان باید در این بازه زمانی نسبت به انتخاب محل آزمون خود اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان بدون هیچ‌گونه شرط و بدون استثناء از این امکان بهره‌مند می‌شوند، افزود: چنانچه کسی در این راستا اقدام کرده و در محل مورد نظر در سایت تقاضای خود را ثبت کند باید تقاضای خود را پذیرفته شده قلمداد کند زیرا هیچ‌گونه فرآیندی برای بررسی درخواست‌ها تعریف نشده است.

ظهری با اشاره به اینکه بهره‌مندی از این امکان برای دانشجویان مقطع کارشناسی فقط در شرایط خاص فراهم شده است، اظهار داشت: دانشجویان مقطع کارشناسی امکان استفاده از این خدمت دانشگاه را ندارند، مگر این که با شرایط خاص و غیرمترقبه مواجه شوند مانند اینکه در اثر کولاک و راه‌بندان نتوانند به استان محل تحصیل خود بروند که در این صورت احتمال دارد که در صورت اعلام پلیس راه، اداره هواشناسی و ... در این راستا تمهیدات لازم اتخاذ شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی اظهار داشت: در این زمینه به طور گسترده اطلاع‌رسانی شده است ولی با توجه به اینکه امکان بهره‌مندی از این خدمت دانشگاه پیام نور در استان ما نیز فراهم شده است می‌طلبید در این زمینه آگاه‌سازی کامل صورت گیرد تا علاقه‌مندان بنا به مشکلاتی مانند دوری مسافت و هزینه‌های رفت و آمد از تحصیل جا نمانند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول