اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

100 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان بومی هستند

استاندار زنجان، بومی بودن دانشجویان دانشگاه پیام نور را از ویژگی‌های مثبت دانست و گفت: بومی بودن دانشجویان این دانشگاه تبعات مثبتی را در ابعاد مختلف متوجه خانواده‌ها و خود دانشجویان می‌کند.

100 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در آئین افتتاح ساختمان آموزشی پیامبر اعظم و ساختمان ستاد اداری - آموزشی دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به حضور 75 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان زنجان اظهار داشت: یک سوم از این دانشجویان در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

وی، بومی بودن دانشجویان دانشگاه پیام نور را از ویژگی‌های مثبت دانست و افزود: بومی بودن دانشجویان این دانشگاه تبعات مثبتی را در ابعاد مختلف متوجه خانواده‌ها و خود دانشجویان می‌کند.

استاندار زنجان ارتباط نزدیک با خانواده‌ها و کاهش فراز نشیب آموزشی را از مزایای بومی بودن دانشجویان برشمرد و اضافه کرد: اختصاص امکانات به دانشجویان غیربومی دیگر دانشگاه‌ها از دیگر مزایای بومی بودن دانشجویان دانشگاه پیام نور است.

وی با اشاره به حضور چندین باره خود در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: این دیدارها به منظور افتتاح یا کلنگ‌زنی انجام شده است.

رئوفی‌نژاد، تعداد پروژه‌های طراحی شده برای دانشگاه پیام نور استان زنجان را 60 پروژه عنوان کرد و ادامه داد: با ورود مدیریت جدید به این دانشگاه نگرانی به وجود آمده در مورد توقف پروژه‌ها تعریف شده برای دانشگاه پیام نور زنجان مرتفع شد.

وی با اشاره به افتتاح حدود یک سوم پروژه‌های تعریف شده برای دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: این بهره‌برداری منجر به ارتقای دانشگاه در ابعاد آموزشی و تعداد دانشجویان شده است.

استاندار زنجان، افزایش تعداد دانشجویان و رشته‌های دانشگاه پیام نور استان زنجان را در مقاطع تحصیلات تکمیلی موجب نیاز این دانشگاه به فضای جدید آموزشی اعلام کرد و افزود: مسئولان باید به فکر احداث سایت شماره 2 برای این دانشگاه باشند.

وی بر ضرورت توجه به معنویت در دانشگاه پیام نور استان زنجان تأکید کرد و بیان داشت: همایش‌های و مسابقات قرآنی و فرهنگی در این راستا برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد ابراز امیدواری کرد که امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه پیام نور استان زنجان توسعه یابد.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول