اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردرگمی‌ پیام‌نوری‌ها تمامی ندارد

طرح زوج و فرد شدن ترم تحصیلی از دغدغه‌های دانشجویان پیام‌نور اصفهان

زوج و فرد شدن ترم تحصیلی دانشجویان برای نخستین بار در مراکز دانشگاه پیام‌نور اصفهان اجرا شده که واکنش‌های تندی را از سوی دانشجویان این دانشگاه‌ها به دنبال داشته و سبب سردرگمی بیشتر دانشجویان این دانشگاه شده است.

طرح زوج و فرد شدن ترم تحصیلی از دغدغه‌های دانشجویان پیام‌نور اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی روز‌های گذشته تعدادی از دانشجویان مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان به دنبال تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان گلایه‌ها و شکایت‌های خود را نسبت به طرح‌های اجرایی این دانشگاه مطرح کردند.

علیرضایی یکی از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز اصفهان با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد شدن ارائه دروس دانشگاهی، سبب نا‌رضایتی‌های دانشجویان این دانشگاه شده است، اظهار کرد: این طرح از ابتدای نیم‌سال دوم جاری برای نخستین بار در مراکز دانشگاه پیام‌نور در سراسر استان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان انتخاب واحد با طرح زوج و فرد شدن و خود‌خوان شدن دروس دانشگاهی مواجه شدم، اضافه کرد: البته دانشگاه پیام‌نور استان تنها اجرای این طرح را در مراکز و واحد‌های پیام‌نور موجود در استان قبول کرده است و هیچ یک از دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور با اجرای این طرح موافق نیستند.

این دانشجوی پیام‌نوری با اشاره به یکی از دلایل ارائه شده از سوی مسئولان برای اجرای طرح زوج و فرد شدن ارائه دروس دانشگاهی در دانشگاه‌های پیام‌نور تصریح کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌های اساتید این دانشگاه‌ها از دلایل ارائه شده از سوی مسئولان مبنی بر اجرای این طرح در دانشگاه‌های پیام‌نور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه البته تماس‌های مکرری از سوی دانشجویان با مسئولان دانشگاه‌های پیام‌نور گرفته است اما هیچ یک از مسئولان به اعتراض‌ها و شکایت‌های این دانشجویان در راستای اجرای این طرح پاسخگو نیستند، ادامه داد: زوج و فرد شدن دروس دانشگاهی در دانشگاه‌های پیام‌نور اقدام درستی نبوده است و این موضوع از سویی نا‌رضایتی کارکنان و از سوی دیگر نا‌رضایتی دانشجویان این دانشگاه‌ها را به دنبال دارد.

رضایی با اشاره به اینکه دانشجویان رشته‌های علوم پایه با اجرای این طرح مشکلات و چالش‌های بیشتری را دارند، تاکید کرد: برخی از دروس دانشگاهی این دانشجویان از دروس آزمایشگاهی و عملی هستند که خود‌خوان شدن این دروس مشکلات بسیاری را برای این دانشجویان به دنبال دارد.

به گزارش فارس، خبرنگار این رسانه خبری به دنبال رسیدگی به شکایت‌های این دانشجویان نسبت به برقراری تماس با مسئولان این دانشگاه اقدام کرده اما هیچ مسئولی در مقابل پاسخگو نبوده است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول