اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی نفرات برتر قرآنی دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌رضوی

مسئول اجرایی هفدهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌رضوی نفرات برتر هفدهمین جشنواره قرآنی که 18 و 19 فروردین در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار شد را معرفی کرد.

معرفی نفرات برتر قرآنی دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، علی عزیزی اظهار کرد: 208 تن از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های پیام نور استان در 9 رشته قرائت، ترتیل، مداحی، قرائت دعا، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ جزء 30 و حفظ کل قرآن در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی بیان داشت: در بخش دانشجویان مرد علی قاسم‌آبادی از مشهد، حمزه یزدانی‌فر از سبزوار و رضا صدیقی از نیشابور در رشته قرائت، مسعود موحدی‌راد از نیشابور، ابوالفضل قدسی از مشهد و سیدحسین دلبری از سبزوار در رشته ترتیل، حسن نوری از قدمگاه، سجاد شفیعی از دوغارون و میثم دولتی از کاشمر در رشته مداحی، مهدی مرشدلوخراسانی از تربت‌حیدریه، علی قاسم‌آبادی از مشهد و ابوالفضل سلامی از نیشابور در رشته قرائت دعا به‌ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته معرفی شدند.

مسئول اجرایی هفدهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در بخش دانشجویان مرتضی درستکار رود معجری از تربت‌حیدریه، یعقوب پاسبان فیروزکوهی از فریمان و سیدحسن علوی‌مقدم از چناران در رشته حفظ پنج جزء قرآن‌ کریم به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ پنج جزء قرآن‌کریم را اختصاص دادند.

عزیزی اظهار داشت: محمد‌جواد فاضل از نیشابور و مصیب یعقوبی از فریمان رتبه‌های اول و دوم حفظ 10 جزء قرآن‌کریم را کسب کردند.

وی یادآور شد: در رشته حفظ جزء 30 قرآن‌کریم نیز در بخش آقایان، عبدالحفیظ شعبانی از مشهد و عزیزالله پورمحمئ تیموری از تربت‌جام رتبه‌های نخست و دوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول اجرایی هفدهمین جشنواره علوم و هنرهای قرآنی دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌رضوی بیان کرد: در بخش بانوان در رشته قرائت دانشجویان زهرا ذوالفقاری از سبزوار، مژگان سلیمانی از تربت جام و سعیده نخعی از چناران، در رشته ترتیل زهرا احسان‌نژاد درود، طیبه فتاحی از مشهد و مرضیه رشید از کاشمر، در رشته مداحی بنت‌الهدی شایع از سرخس معرفی شدند.

وی افزود: همچنین زهرا اسدی عطار از بجستان و ملیحه رحمتی از نیشابور، در رشته قرائت دعا بهاره جهانی از تربت حیدریه، سمیه حلمی زارع از فریمان و معصومه‌بیگم حسینی از خرو به‌ ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم این رشته‌ها معرفی شدند.

عزیزی افزود: در رشته حفظ کل قرآن‌کریم در بخش بانوان، کنیز اقبالی‌فر از کاشمر، فائزه زنده‌دل از تربت حیدریه و پریسا آرا از خواف به‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رشته حفظ پنج جزء قرآن‌کریم در بخش دانشجویان سکینه رود هندآبادی از بجستان فاطمه فردی از جغتای و مریم شوریابی از نیشابور، در رشته حفظ 10 جزء قرآن‌کریم در بخش بانوان، زهرا حافظ گناباد رتبه نخست را کسب کرد و وجیهه ودیعی از مشهد و فریبا جغتایی و در رشته حفظ جزء 30 قرآن‌کریم زهرا احسان‌نژاد از درود، زینب شهابی از جغتای و معصومه‌سادات مرجانی از بجستان به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم دوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول اجرایی این مسابقات  عنوان داشت: در بخش استادان آقا در رشته قرائت مجید سالار‌زهی از سرخس، اسلام شایسته از درگز و محمد عبداللهی از خرو، در رشته ترتیل  مهدی دلشاد از سرخس، ابوالفضل اکبری از مشهد و محمدجواد وحدانی از فریمان و همچنین در رشته کارکنان آقا در رشته قرائت غلامرضا جلالی از سبزوار، سیدحسن وزیری از مشهد و حسن یعقوبی از گناباد و در رشته ترتیل کارکنان آقایان محمد دهقان از کاشمر، سید ضیاء جلالی از مشهد و علی عزیزی از نیشابور به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

عزیزی اضافه کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات، اردیبهشت ‌ماه سال جاری، در مسابقات کشوری که در خوزستان برگزار می‌شود به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/70004/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول