اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه امور اقتصادی سیستان و بلوچستان صورت گرفت

بحث و بررسی پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه اقتصادی

آخرین وضعیت پروژه‌های مهرماندگار حوزه امور اقتصادی سیستان و بلوچستان در کارگروه اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بحث و بررسی پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مسئول دفتر ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری عصر امروز در کارگروه امور اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی استانداری بر اجرایی شدن طرح‌های مهرماندگار در حوزه اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به دور چهارم سفر ریاست جمهور به سیستان و بلوچستان مدیران و مسئولان آخرین میزان پیشرفت طرح‌های مهرماندگار را آماده داشته باشند.

محمد محمدزاده افزود: پروژه‌های مهرماندگار بخش آب و کشاورزی و معادن در اولویت کار قرار دارند که باید هرچه زودتر موانع و مشکلات آنها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: تعدادی از طرح‌های مهرماندگار در حوزه میراث فرهنگی و معادن نیز دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم با همکاری بیشتر بانک‌ها این موانع نیز برطرف شده و شاهد پیشرفت صددرصدی آن باشیم.

رضا نجفی رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه بر رفع مشکلات آب در منطقه سیستان تأکید کرد و گفت: از زمان سفر دوم و سوم ریاست جمهور همچنان در جنوب سیستان و بلوچستان مشکل هدر رفت آب‌های سطحی و روان آب‌ها را شاهد هستیم که با توجه به نیاز استان به آب، جلوگیری از هدر رفت آنها ضروری است.

در ادامه اعضای کارگروه به تشریح عملکرد حوزه کاری خود پرداخته و با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان به بحث و بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات فرا رو پرداختند.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول