اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرداخت اعتبارات دولتی سال 92 برای طرح‌های مهرماندگار از بودجه سه دوازدهم

محرابیان: منابع حاصل از سهام هولدینگ خلیج فارس در طرح‌های مهرماندگار هزینه می‌شود

رئیس ستاد مهر ماندگار کشور فروش سهام دولتی را یکی دیگر از منابع تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار عنوان و اظهار کرد: تمام منابع حاصل از سهام هولدینگ خلیج فارس برای تکمیل طرح‌های مهر ماندگار هزینه می‌شود.

محرابیان: منابع حاصل از سهام هولدینگ خلیج فارس در طرح‌های مهرماندگار هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز در نشست بررسی روند اجرایی طرح های مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار کرد: بهره‌برداری همزمان چند طرح مهر ماندگار در آذربایجان‌شرقی با حضور رئیس جمهور پیش‌بینی شده و زمان تقریبی سفر دکتر احمدی‌نژاد هم مشخص است.

رئیس ستاد مهر ماندگار کشور با بیان اینکه منابع مالی مورد نیاز طرح های مهر ماندگار در سال جاری قابل تامین و تزریق است، افزود: اعتبارات دولتی سال 92 برای طرح‌های مهر ماندگار از محل قانون بودجه سه دوازدهم قابل پرداخت است.

وی با یادآوری اینکه پارسال به طرح‌های بخش آب در هشت استان کشور اوراق مشارکت عرضه شد، با موفقیت‌آمیز خواندن این اقدام افزود: در آذربایجان شرقی هم با توجه به شرایط مناسب اقتصادی فروش اوراق مشارکت می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

محرابیان گفت: اعتبار مورد نیاز بسیاری از طرح‌های آذربایجان شرقی را می‌توان از این محل تامین کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور، فروش سهام دولتی را یکی دیگر از منابع تامین اعتبار طرح‌های مهر ماندگار عنوان و اظهار کرد: تمام منابع حاصل از سهام هولدینگ خلیج فارس برای تکمیل طرح‌های مهر ماندگار هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه 60 درصد طرح‌های مهر ماندگار آذربایجان شرقی در آستانه بهره‌برداری است، افزود: این استان از نظر تعداد طرح‌ها و با توجه به وقوع زلزله ارسباران وضعیت ویژه‌ای داشت و انتظار پیشرفت این چنینی طرح‌ها را نداشتیم.

محرابیان گفت: اعتبارات آذربایجان شرقی در تخصیص‌های 91 و 92 مقام نخست کشور را دارد.

در این نشست پس از بحث و بررسی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار استان، تصمیمات جدید در مورد آنها اتخاذ و بر تکمیل بیشتر این طرح‌ها تا پایان سه ماهه نخست سال جاری تاکید شد. 

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول