اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مهر ماندگار:

پرونده مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی نیمه نخست 92 بسته می‌شود

دستیار ویژه رئیس جمهوری و رئیس ستاد مهر ماندگار کشور گفت: 60درصد طرح‌های مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی در مرحله اتمام است و باقی مانده آنها نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل می‌شود.

پرونده مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی نیمه نخست 92 بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، علی‌اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از طرح قطار شهری تبریز که در فهرست طرح‌های ماندگار قرار دارد، اظهار کرد: 60درصد طرح‌های مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی در مرحله اتمام است و باقیمانده آنها نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل می‌شود.

وی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در 61 طرح مهر ماندگار این استان را 50 هزار میلیارد ریال به نرخ سنواتی اعلام و اضافه کرد: چنانچه این سرمایه‌گذاری به نرخ روز تبدیل شود به مراتب بیشتر خواهد شد.

محرابیان گفت: برای تکمیل این طرح‌ها 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که سهم قابل توجهی از آن از محل منابع بودجه عمومی، اوراق مشارکت، سهام و تسهیلات تامین شده است.

وی به طرح‌های شاخص مهر ماندگار آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف اشاره و اظهارکرد: چهار طرح بهداشت و درمان از این طرح‌ها در آستانه بهره برداری قرار دارد.

محرابیان با اشاره به اینکه دو طرح بخش راه از برنامه پیش‌بینی شده عقب است، گفت: مابقی طرح‌های این بخش پیشرفت مناسبی دارد.

وی به مشکل تعدادی از طرح های صنعتی در خصوص تامین تسهیلات اشاره و اضافه کرد: قطار شهری تبریز هم روند عملیاتی خوبی دارد و با ورود نخستین مرحله واگن‌ها مرحله نخست آن راه‌اندازی می‌شود.

در استان آذربایجان‌شرقی 60 طرح عمرانی از جمله 15 طرح راه و شهرسازی، 24 پروژه آبرسانی و منابع آبی و 10 طرح صنعتی و تولیدی در قالب طرح‌های مهر ماندگار تعریف شده است.

انتهای ‌پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول