اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

راه‌اندازی 35 پروژه بهداشتی در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از راه‌اندازی 35 پروژه بهداشتی در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی 35 پروژه بهداشتی در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهرداد حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های بهداشتی درمانی صنعت نفت اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی به کارکنان صنعت نفت و ساکنان بومی استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از راه‌اندازی 35 پروژه بهداشتی، درمانی و پشتیبانی در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته، 35 پروژه بهداشتی و درمانی و پشتیبانی در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به بهره‌برداری کامل رسید که با راه‌اندازی این پروژه‌ها، گام بلندی در راه ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی منطقه برداشته شد.

وی افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به راه‌اندازی پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان توحید و کلینیک دندانپزشکی و سیستم آرشیو و ارسال تصاویر دیجیتال پزشکی (PACS ) و همچنین راه‌اندازی مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق پارس 2 و کمپ خلیج فارس و پتروشیمی کاویان اشاره کرد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: سال 1392 نیز روند رو به رشد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق جم و عسلویه ادامه خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراکز درمانی فازهای 12 و 15 و 16 و17و 18 پارس جنوبی و همچنین درمانگاه تخصصی شهرک پردیس پتروشیمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین‌زاده ابراز داشت: راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم با متراژ 2800 مترمربع با امکانات آزمایشگاه طبی، داروخانه، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، تست ورزش و اسپیرومتری از جمله طرح‌های اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این درمانگاه تخصصی دارای 12 مطب تخصصی پزشکی و 5 یونیت دندانپزشکی و واحد رادیولوژی دندانپزشکی است.

این مسئول یادآور شد: نصب و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان توحید نیز از طرح‌های مهمی است که عملیاتی شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول