اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

راه‌اندازی اتاق خبر در ستاد انتخابات استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: برای اطلاع رسانی و رفاه حال خبرنگاران در برگزاری انتخابات، اتاق خبر در ستاد انتخابات راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی اتاق خبر در ستاد انتخابات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در بازدید از فعالیت ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه در انتخابات اظهار داشت: انتخابات آبروی نظام بوده و مشارکت همه جانبه در انتخابات امری بسیار ارزشمند و ضروری است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و سالم اندیشیده شده است و تمام دست اندرکاران انتخابات در استان بوشهر با فعالیت شبانه‌روزی برای برگزاری مطلوب انتخابات آماده هستند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلف در ستاد انتخابات تشکیل شده و تا زمان برگزاری انتخابات با تمام توان و ظرفیت برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش می‌کنیم.

حسنوند از راه‌اندازی اتاق خبر در ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها در اتاق خبر مستقر شده و اخبار مربوط به انتخابات را به صورت لحظه‌ای مخابره می‌کنند.

وی اضافه کرد: خط تلفن ثابت، نمابر و خط اینترنتی برای تسهیل امور خبرنگاران تدارک دیده شده است که از اصحاب رسانه انتظار داریم همانند گذشته نقش تاثیر گذاری در روند اطلاع رسانی داشته باشند.

استاندار بوشهر بیان کرد: آموزش‌های لازم برای دست اندرکاران انتخابات در استان ارائه شده و عوامل برگزاری انتخابات آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات دارند.

انتهای خبر/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول