اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان وقت اداری امروز

500 نفر در بخش مرکزی بویراحمد کاندیدای شورای روستاها شدند

500 نفر در بخش مرکزی بویراحمد تا پایان وقت اداری امروز کاندیدای شورای روستاها شدند.

500 نفر در بخش مرکزی بویراحمد کاندیدای شورای روستاها شدند

برزو شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، انتخابات شوراهای شهر و روستا را مهم‌ترین اصل در پیشرفت و آبادانی هر جامعه‌ای دانست و گفت: حضور مردم برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا مناسب گزارش شده که این نشان از حضور مردم در صحنه و میزان انتظارات آنها از مسئولان است.

بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد، انتخابات را نماد رشد و بلوغ سیاسی ملت ایران دانست و افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات استان و کشور اضافه می‌کنند که این حضور مشت محکمی به دهن یاوه‌گویان است.

وی، تعداد روستاهای بخش مرکزی حوزه بویراحمد را 254 روستا عنوان کرد و گفت: تعداد روستاهای واجد شرایط شورای اسلامی 116 روستا بوده که از این تعداد 11 روستای آن دارای شورای پنج نفره و بقیه آنها سه نفره است.

عضو شورای اداری شهرستان بویراحمد تاریخ ثبت‌نام شوراها را 26 فروردین تا 2 اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و گفت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها تا آخرین روز در بخشداری مرکزی بویراحمد ادامه خواهد داشت.

شجاعی در پایان به روستاهای دارای شورای پنج نفره اشاره کرد و گفت: روستای تنگاری، سپیدار مرکزی، سروک، تل‌خسرو، سرآبتاوه، پادگان قدس( شهرک ولایت)، مهریان، بلهزار، گوشه شاه‌قاسم، گنجه‌ای سریز و مادوان سفلی از روستاهای دارای پنج شورا در بخش مرکزی هستند.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول