اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد:

10 رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد لردگان اضافه می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از اضافه شدن ده رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لردگان خبر داد.

10 رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد لردگان اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یاسین سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اظهار کرد: امروز سی و یکمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است که توانسته در طی این سال‌ها یکی از موفق‌ترین مراکز علمی  استان و حتی کشور شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 8 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند گفت: در این دانشگاه حدود 21 رشته کارشناسی ارشد، یک رشته دکترای تخصصی و یک رشته دکترای حرفه‌ای ارائه می شود.

سعیدی از تاسیس حداقل 15 رشته دکترا تا دو سال آینده در دانشگاه آزاد خبر داد و افزود: به دنبال اخذ مجوز تاسیس رشته‌هایی از جمله زیست شناسی، علوم دامی، بهداشت مواد غذایی و دکترای تخصصی ریاضی هستیم.

وی با اشاره به هیئت علمی این دانشگاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 226 نفر هیئت علمی تمام وقت و نیمه وقت به دانشجویان خدمت رسانی می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از ارائه 600 مقاله آی.اس.آی در سال گذشته خبر داد و گفت: 400 مقاله علمی و پژوهشی و ثبت 30 اختراع که در حال تولید و تجاری سازی هستند از دیگر دستاورد‌های دانشجویان این دانشگاه است.

سعیدی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک 10 رشته دیگر به مجموعه‌ رشته‌های دانشگاه آزاد واحد لردگان اضافه می شود اذعان داشت: در حال حاضر این دانشگاه دارای وضعیت مناسبی نیست در حالی که شهرستان لردگان از نظر بافت جمعیتی مستعد داشتن یک دانشگاه نمونه است ولی متاسفانه در یک واحد استیجاری از آموزش و پرورش فعالیت می کند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده محترم مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی قطعه زمینی برای ساخت دانشگاه اختصاص و کلنگ زنی شد.

این مسئول از حضور فعال دانشگاه آزاد شهرکرد در برگزاری هر چه بهتر انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه سال جاری خبرداد و گفت: انتخابات زمانی تبدیل به حماسه می‌شود که توام با حضور پرشور مردم باشد تا یک حماسه‌ی بی‌نظیر بار دیگر در صفحه تاریخ رقم بخورد و این دانشگاه با تشکیل کمیته نظارت مانند سالیان قبل به وظیفه خود عمل خواهدکرد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول