اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دغدغه‌ دانشگاه آزاد واحد همدان بحث کیفی‌سازی امور است

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: در زمان مدیریت قبلی بیشتر سعی در توسعه کمی بود اما اکنون دغدغه‌های تیم مدیریتی بحث کیفی‌سازی امور است که این خود جای تقدیر دارد.

دغدغه‌ دانشگاه آزاد واحد همدان بحث کیفی‌سازی امور است

علیرضا قاسمی‌فرزاد در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: امکاناتی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان وجود داشت، بسیار تعجب‌برانگیز بود، که این امر برای استان همدان قابل افتخار است.

وی گفت: همدان دارای دانشگاه آزاد اسلامی است که ظرفیت زیادی در امور علمی و فرهنگی دارد و این موجب افتخار خدمتگذاران این استان است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک امید و شور و نشاط را در جوانان و نسل آینده به وجود آورده و من از دیدن امکانات و تجهیزات موجود در این واحد دانشگاهی تعجب کردم.

وی بیان کرد: اصلاً تصور نمی‌کردم در دانشگاه آزاد اسلامی همدان چنین امکانات به روزی وجود داشته باشد که این مایه مباهات استان و کشور است و امیدوارم هرچه سریعتر این دانشگاه در بحث توسعه تحصیلات تکمیلی هرچه بیشتر کوشا بوده و گام‌های مثبتی بردارد.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: در دوران جدید مدیریت دانشگاه آزاد بحث کیفی‌سازی امور در رأس کارها قرار گرفته و این مایه بسی خوشحالی است، چون توسعه کمی تا حدی مطلوب است و اکنون باید به دنبال افزایش کیفیت در امور باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت قبلی بیشتر سعی در توسعه کمی بود اما اکنون دغدغه‌های تیم مدیریتی بحث کیفی‌سازی امور است که این خود جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول