اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمع کثیری از مردم قزوین صورت گرفت

تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

در مراسمی با حضور جمع کثیری از مردم شهر قزوین پیکر پاک دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس تشییع شد.

تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم مردم شهیدپرور شهر قزوین پیکر مطهر دو شهید را از روبروی مسجد الغدیر واقع در خیابان شهید بابایی تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین قزوین تشییع کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این برنامه در سخنانی اظهار داشت: در زمان تأسیس این دانشگاه، مسئولان این دانشگاه برای تلاش در راه حفظ آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی که حاصل ایثار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، با شهدا پیمان بستند.

مرتضی موسی‌خانی افزود: استادان و کارکنان این دانشگاه بر این باور هستند که فرهیخته‌ترین چهره در پاسداری از اسلام امام راحل(ره) است و انقلاب اسلامی داشته‌های خود را به برکت رهنمودهای ایشان و دلاوری ایثارگران حفظ کرده است.

موسی‌خانی ادامه داد: همواره باید به این ارزش‌ها پرداخت تا خون شهدا با دنیاطلبی و دوری از اخلاق اسلامی فراموش نشود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز در ادامه این برنامه، توجه به معارف دین و خواسته‌های حضرت زهرا(س) را خواسته شهدا دانست و بیان کرد: از نگاه آن حضرت حفظ حریم میان نامحرمان موجب سعادت زن و سودمندترین عمل برای بانوان است و امروز باید پیروان بانوی دو عالم و شهدا، پایبندی به ارزش‌ها و اجرای این خواسته‌ها را نصب‌العین خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام حسن حیدری دانشگاه را جایگاه ارزشمند شدن افراد خواند و در خصوص فلسفه ورود شهدا به دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: از آنجا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری تدفین این پیکرها در هر مکانی صفا و معنویت را برای آن مکان به دنبال دارد، انتظار می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز با حضور این شهدا بیش از پیش مایه خیرات شود.

وی رسیدن جامعه اسلامی به جایگاه حقیقی خود را با الگوگیری مسئولان از تلاش و مقاومت شهدا میسر دانست.

در این برنامه حاضران به امامت آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بر پیکر پاک شهدا نماز اقامه کردند.

انتهای پیام/77011/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول