اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر منطقه 16

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح شد

با حضور دبیر منطقه 16دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از مسئولان شهرستان، مسجد امام حسین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح شد.

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور جمعی از مدیران شهرستان، حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌ در مجلس شورای اسلامی و زاده باقری دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی مسجد واحد دهدشت افتتاح شد.

مسعود زاده‌باقری در این آیین با اشاره به اقدامات گوناگون دشمن علیه نظام بعد از شکست در دوران دفاع مقدس بیان داشت: راه‌اندازی جنگ نرم و تخریب افکار جوانان به وسیله پخش برنامه‌های مبتذل و افکار سیاسی فریبنده از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها یکی از اقدامات مخرب دشمن بود که با هوشیاری مسئولان و جوانان اندیشمند ایران اسلامی نقشه‌های شیطانی آنان نقش بر آب شده است.

دبیر منطقه 16 در ادامه، هدف دشمن را تغییر سبک زندگی و تخریب افکار خانواده‌ها و جوانان دانست و افزود: پخش برنامه‌های اجتماعی و خانوادگی مخرب از طریق رسانه‌های وابسته به غرب خطرناکتر از پخش برنامه‌های سیاسی و مبتذل است و در صورت عدم هوشیاری خانواده‌ها این امر منجر به فروپاشی نهاد خانواده خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگی منطقه، راه برون‌ رفت و مقابله با جنگ روانی دشمن را ترویج فرهنگ ناب اسلامی بیان کرد و گفت زمانی می‌توانیم به عنوان کشور برتر جهان مطرح شویم که توجه به گسترش فرهنگ اقامه نماز را مهمترین اصل در زندگی خود قرارداده و مساجد را کانون اصلی گسترش فرهنگ اسلامی قرار دهیم.

زاده باقری خاطر‌نشان کرد: اگر اقامه نماز و دستورات ناب اسلامی در جامعه حاکم شود بیشتر مشکلاتی که امروزه گریبانگیر خانواده‌ها و جامعه می‌باشد به راحتی حل خواهد شد.

در ابتدای این مراسم نیز عبدالرحمن افضلیان با بیان اینکه این مسجد در فضایی به مساحت 596 مترمربع احداث شده است، ابراز کرد: ساخت این مسجد حدود دو سال به طول انجامید.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت با اشاره به اهمیت بناهای مذهبی به خصوص مسجد در دانشگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به رویکرد دانشگاه‌های کشور که همانا تربیت نسل متدین و متعهد بوده، ساخت چنین بناهایی ضرورت اجتناب ناپذیر دارد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این مسجد حوزه فرهنگی و همچنین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی افزایش می‌یابد و بستری مناسب برای گسترش فعالیت‌های اسلامی در این واحد دانشگاهی خواهد شد.

افضلیان توجه به مسائل مذهبی در کنار مسائل علمی دانشجویان را امری مهم دانست و افزود: دانشگاه  رو به توسعه دهدشت به چنین مسجدی نیاز مبرم داشت.

عضو هیأت علمی واحد دهدشت از این واحد دانشگاهی به عنوان دانشگاهی نوپا یاد کرد و افزود: همین دانشگاه نوپا رشد قابل قبولی از لحاظ علمی داشته و با توجه ویژه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و همراهی مدیران ارشد منطقه می تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

گفتنی‌ست در پایان این مراسم مسجد امام حسین (ع) واحد دهدشت افتتاح و نماز جماعت با حضور دانشگاهیان اقامه شد.

انتهای پیام/82016/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول