اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها چشم‌ انتظاری

دانشگاه آزاد تاکستان میزبانی لاله‌های گمنام می‌شود

پس از سال‌های سال چشم‌انتظاری دو شهید گمنام میهمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان می‌شوند.

دانشگاه آزاد تاکستان میزبانی لاله‌های گمنام می‌شود

محمد اسداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پیکر‌های مطهر و پاک دو لاله گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) روز یکشنبه با حضور گسترده مردم در شهر تاکستان و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به خاک سپرده می‌شوند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان با اشاره به ورود این دو شهید گمنام پیش از ظهر روز شنبه به شهر تاکستان افزود: مراسم تشییع همزمان با نقاط دیگر استان قزوین روز یکشنبه 25 فروردین‌ ماه برگزار میشود.

این مسئول بیان کرد: مراسم استقبال از این شهدای گمنام در ساعت 11 تا 12 روز شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همراه با مراسم وداع در شهر تاکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی صورت گرفته برای مراسم روز یکشنبه ابراز داشت: مراسم تشییع این دو شهید گمنام از ساعت 9:30 روز یکشنبه از داخل شهر تاکستان به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان آغاز شده و آیت‌الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم به سخنرانی می‌پردازند.

اسد‌اللهی افزود: اجرای مداحی، و مجری‌گری و موزیک گروه دژبان ارتش از برنامه‌های دیگر تدارک دیده شده برای مراسم روز یکشنبه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین موقعیت‌یابی برای مکان به خاکسپاری لاله‌های گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان صورت گرفته است.

اسداللهی در پایان با اشاره به تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان و قول‌های چندین ساله برای تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه تصریح کرد: استقبال و میزبانی چشم‌گیر دانشجویان در روز یکشنبه سندی بر غیرت و آزادگی شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/77005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول