اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

429 نفر برای عضویت در شوراهای ابهر ثبت‌نام کردند

فرماندار ابهر گفت: تاکنون ثبت‌نام 429 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان قطعی شده است.

429 نفر برای عضویت در شوراهای ابهر ثبت‌نام کردند

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر تعداد شرکت کنندگان برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ابهر را 313 نفر اعلام کرد و افزود:‌ 12 نفر از ثبت‌نام کنندگان برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از بانوان و بقیه آقا هستند.

وی از ثبت‌نام 116 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها در سطح شهرستان ابهر خبر داد و تصریح کرد:‌ ابهر بیشترین فراوانی را در بین شهرهای شهرستان با 82 ثبت‌نام کننده داشته است.

فرماندار ابهر اضافه کرد: 9 نفر از مجموع 82 ثبت‌نام کننده برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر ابهر خانم هستند.

وی تعداد ثبت‌نام کنندگان در شهر هیدج را 14 نفر اعلام کرد و افزود: یک نفر از ثبت‌نام کنندگان خانم است.

رفیعی با اشاره به ثبت‌نام 15 نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر صائین قلعه ادامه داد: در شهرستان سلطانیه تاکنون پنج نفر ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد به حدنصاب نرسیده است.

وی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در قوانین انتخابات شورای شهر  اضافه کرد: از چهار شهر این شهرستان فقط ابهر 9 عضو شورا دارد ولی سه شهر هیدج، صائین قلعه و سلطانیه پنج عضو خواهند داشت.

فرماندار ابهر با بیان اینکه انتخابات شورای روستاها در 97 روستای این شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: ابهر هشت روستای بالای 200 خانوار دارد که اعضای شورای اسلامی آنها باید پنج نفر باشد.

وی از وجود 157 شعبه انتخاباتی شهری و روستایی در سطح شهرستان ابهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد شعبه اخذ رای شامل شعبه‌های سیار که برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده‌اند، نیز می‌شود.

رفیعی با اشاره به مشخص شدن اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی اضافه کرد: حداقل 3 هزار نفر امور اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان ابهر را بر عهده می‌گیرند.

وی از برگزاری رایانه‌ای انتخابات شهرستان ابهر خبر داد و تصریح کرد: همه امکانات و زیر‌ساخت‌های برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای در این شهرستان آماده شده است.

فرماندار ابهر به برپایی دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در شهرستان اشاره کرد و گفت: آموزش‌ها به صورت مستمر برای اعضای برگزار کننده انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول