اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان:

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار نظام را تثبیت می‌کند

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری انتخابات در فضایی آرام و با حضور با شکوه و گسترده مردم، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کند.

برگزاری باشکوه انتخابات اقتدار نظام را تثبیت می‌کند

محمدرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در دوره‌های گذشته با حضور پر شور مردم در صحنه، انتخابات به طور با شکوه برگزار شده و امسال نیز مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در راستای تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری رقم می‌زنند.

وی با تأکید بر نقش رسانه در تنویر افکار عمومی افزود: اصحاب رسانه شعار امسال را به گونه‌ای در فضای جامعه ترسیم کنند که زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها فراهم شود.

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش رسانه‌ها تأکید بر حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات باشد، تصریح کرد: برابر بخشی از ماده 74 قانون انتخابات ریاست جمهوری، رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و سایر شبکه‌های مجازی حق ندارند آگاهی یا مطالبی علیه نامزدهای انتخاباتی درج کنند و یا مطالبی بنویسند که دال بر انصراف گروه و یا اشخاصی از نامزدهای معین باشد.

طاهری به بخشی از ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی توجه داشته باشند که انجام هر گونه فعالیت انتخاباتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری ممنوع بوده و مجرم شناخته می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، نهادها و اعضای آنها با ذکر سمت خود حق ندارند له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی اعلامیه، اطلاعیه و پلاکارد بدهند.

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات از تخریب همدیگر خودداری کنند افزود: برابر ماده 71 قانون انتخابات ریاست جمهوری، داوطلبان و طرفداران آنها در تبلیغات انتخاباتی به هیچ وجه مجاز به هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخاباتی نیستند و متخلفان طبق مقررات مجازات خواهند شد.

این مسئول متذکر شد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان تشکیل شده و دبیرخانه آن در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان مستقر و از طریق شماره تلفن‌های 2423880 ،2445284 و 2445281-0541 و همچنین ایمیل  pishgiri391@yahoo.com آماده دریافت اخبار مربوط به جرائم انتخاباتی و پیگیری آن به منظور ایجاد فضایی آرام و سالم در جامعه و همچنین حفظ نظم و برقراری قانون است.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول