اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات تجلی حماسه سیاسی ـ 12

فرماندار پاکدشت: حضور نامزدهای انتخابات شوراها در پاکدشت مطلوب است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: حضور نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود.

فرماندار پاکدشت: حضور نامزدهای انتخابات شوراها در پاکدشت مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، ‌فربانعلی مقبلی و اعضای شورای تامین شهرستان از ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت مستقر در فرمانداری بازدید کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت، حضور نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات در شهرستان عمل به قانون و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، همچنین صیانت و حفظ و حراست از آرای مردم است.

وی اظهار داشت: روند ثبت نام نامزدها در این دوره، با دوره‌های گذشته متفاوت است به گونه‌ای که تمام اطلاعات فردی نامزدها باید در سیستم انتخابات ثبت شود و به این جهت انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی کار ثبت‌نام را به روزهای پایانی واگذار نکند.

مقبلی تصریح کرد: در بخش‌های مرکزی و شریف‌آباد ستاد انتخابات شوراهای اسلامی روستایی تشکیل و کار ثبت نام داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی در حال انجام است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پاکدشت همچنین از فعالیت هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان و بخش‌های تابعه خبر داد و خاطر نشان کرد: در سایه همدلی و تعاملی که هیئت‌های اجرایی و نظارت خواهند داشت شاهد یک انتخابات با نشاط و سالم در شهرستان پاکدشت باشیم.

فرماندار پاکدشت در پایان تصریح کرد: مقدمات اجرای انتخابات با نشاط و سالم، با استفاده از امکانات در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف و با حضور گسترده مردم در شهرستان فراهم شده است تا یک‌بار دیگر شاهد حضورگسترده و پرشور مردم در روز جمعه 24 خرداد پای صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/2462/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول