اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

ثبت‌نام 700 داوطلب برای انتخابات شورا‌ها در آمل

فرماندار آمل از ثبت‌نام بیش از 700 داوطلب در شهرستان آمل برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

ثبت‌نام 700 داوطلب برای انتخابات شورا‌ها در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ثبت‌نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آمل تا ساعت 17 امروز ادامه می‌یابد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 700 نفر برای این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که مراحل ثبت‌نام 60 درصد از این افراد نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی در پنج شهر و 270 روستای این شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: تاکنون 10 نفر از بانوان برای این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه همه باید، اصول انتخابات را رعایت کنند، گفت: همه مدیران موظف هستند باید و نبایدهای انتخابات را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه این انتخابات بار دیگر شکست دشمن را در پی دارد، تصریح کرد: این انتخابات پاسخی به بداخلاقی‌های دشمن در طول سال‌ها است.

فرماندار آمل با اعلام اینکه برگزاری انتخابات تنها بر عهده یک نهاد خاص نیست، گفت: همه مدیران باید برای خلق حماسه‌ای تازه آمادگی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه سیاسی امروز ایران به دنبال تثبیت اقتدار خود است، یادآور شد: بر همگان تکلیف است که در خلق این حماسه مشارکت داشته باشند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به رعایت قوانین انتخابات مبنی بر عدم حضور در ستادهای انتخاباتی در ساعات اداری دقت داشته باشند، گفت: دستگاه‌های دولتی حق واگذاری اماکن تجهیزات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی را ندارند.

به گزارش فارس، در این جلسه فعالان ستاد تسهیلات سفر شهرستان آمل، ستاد راهیان نور شهرستان و خبرنگاران فعال در ستاد تسهیلات سفر تجلیل شدند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول