اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب:

مردم گیلانغرب با حضور در انتخابات، برگ زرین دیگری را ورق می‌زنند

فرماندار گیلانغرب گفت: مردم گیلانغرب با حضور در انتخابات خرداد 92، برگ زرین دیگری را ورق خواهند زد.

مردم گیلانغرب با حضور در انتخابات، برگ زرین دیگری را ورق می‌زنند

اردشیر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص نام‌گذاری سال 92، اظهار کرد: نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به یقین با تدابیر خردمندانه ایشان نسبت به مسائل داخلی کشور همراه است که همگی باید با تبعیت از ایشان تمامی شرایط را در راستای تحقق منویات رهبری به کار گیریم.

رستمی تصریح کرد: اوج حماسه مردم گیلانغرب در انتخابات 24 خرداد، بار دیگر رقم خواهد خورد و برگ زرین دیگری از نقش‌آفرینی‌های حماسی ملت بزرگ ایران ورق می‌خورد.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را عرصه‌ای دیگر برای حماسه‌آفرینی مردم ایران دانست و گفت: مردم با خلق این حماسه بار دیگر آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را دنبال خواهند کرد و زمینه نابودی دسیسه‌ها و توطئه دشمنان را فراهم خواهند کرد.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به اینکه سال 92، سال حماسه ‌اقتصادی نیز هست، گفت: سال گذشته مردم ایران فشارها و سختی‌های بسیاری در عرصه اقتصادی متحمل شدند و صبورانه ایستادند لذا می‌طلبد امسال ضعف و مشکلات اقتصادی را شناسایی و به حل ‌و فصل آنها بپردازیم تا بتوانیم تهدید و تحریم‌ها را بیش ‌از پیش بشکنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در حماسه‌ اقتصادی تلاش کنیم تا متکی به اقتصاد تک‌محصولی نباشیم، خاطر نشان کرد: با اقتصاد مقاومتی باید در راستای اقتصاد پویا و فعال تلاش کرد و قله‌های ترقی را در این عرصه یکی پس از دیگری پیمود.

رستمی داشتن درک صحیح و درست از واقعیت‌های جامعه و گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه‌ بودن در همه عرصه‌ها را لازمه حماسه‌سازی در عرصه سیاسی و اقتصادی برشمرد.

وی ادامه داد: حفظ وحدت، در خدمت مردم ‌بودن، انجام وظیفه به نحو احسن و عدم پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و حفظ آرامش وظیفه خطیری است که در سال حماسه‌سیاسی و حماسه‌اقتصادی بر عهده مسئولان است.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول