اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش اسفراین خبر داد

قول مساعد وزیر ورزش برای ساخت گود جدید باچوخه اسفراین

رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین گفت: وزیر ورزش و جوانان برای ساخت گود جدید باچوخه قول مساعد داد که اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تخصیص داده شود.

قول مساعد وزیر ورزش برای ساخت گود جدید باچوخه اسفراین

 محمد فیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین تصریح کرد: بر همین مبنا اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای توسعه این مجموعه از سوی وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داده شد.

وی افزود:علاوه بر این مقرر شد تا این وزارتخانه پیگیری لازم برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح مسقف شدن این مجموعه اقدام لازم را به عمل آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین با اشاره به اینکه برای برگزاری این دوره از مسابقات از چند ماه قبل نشست‌های هماهنگی برگزار شده بود گفت: 12 کمیته ذیل ستاد برگزاری این مسابقات شکل گرفت.

وی در عین حال از حمایت و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری اسفراین و سایر دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات قدردانی کرد.

همه ساله بر اساس یک سنت دیرینه که عمر آن به 50 سال قبل باز می‌گردد در 14 فروردین در شهرستان اسفراین، رقابت کشتی پهلوانی با نواختن سور و سورنا در محل گود کشتی زینل‌خان برگزار می‌شود.

به گزارش  فارس، در رقابت‌های کشتی سنتی باچوخه 14 فروردین امسال اسفراین افزون بر 50  هزار نفر تماشاگر حضور داشته که از نزدیک این مسابقات دیدنی را پیگیری می‌کردند.

انتهای پیام/63002/ط10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول