اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‏جمهور در فرودگاه سمنان:

1/ رفع موانع پیش‏روی دولت در دور چهارم سفرهای استانی پیگیری می‏شود

رئیس‏جمهور در بدو ورود به فرودگاه سمنان گفت: انجام دور چهارم سفرهای استانی دلایل مختلفی دارد و به طور کل، موانع پیش‏روی دولت در دور چهارم سفرهای استانی پیگیری می‏شود.

1/ رفع موانع پیش‏روی دولت در دور چهارم سفرهای استانی پیگیری می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه سمنان و حضور در مراسم استقبال رسمی مسئولان استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگاران سمنانی اظهار داشت: چهارمین دور از سفرهای استانی دولت و وزرای کابینه به استان‏های مختلف کشور انجام می‏شود و آغاز دور جدید این سفرها، دلایل مختلفی دارد.

وی گفت: دولت و مسئولان کشور از دور چهارم سفرهای استانی اهداف مختلف و متعددی را دنبال می‌کنند که پیگیری خدمات و کارهایی که در گذشته در سراسر کشور انجام شده و مصوباتی که دولت در سفرهای قبلی از تایید نهایی گذرانده است، یکی از مهم‏ترین اهداف انجام این سفرهاست.

رئیس‏جمهور همچنین بر لزوم رفع موانع و مشکلات پیش‏روی دولت در راستای اجرای برخی از مصوبات در دور چهارم سفرهای استانی تاکید کرد.

احمدی‏نژاد گفت: همواره مشکلات و تنگناهایی مقابل برخی از تصمیمات ملت و دولت وجود داشته است که سعی داریم در دور چهارم سفرها، آنها را از پیش‏رو برداریم و خدمات مورد نیاز مردم را به آنها ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: هدف دیگر دولت از این سفرها، تصمیم‌گیری جامع و ریزبینانه درباره برخی تصمیم‌ها و مواردی است که در فاصله سفرهای گذشته در استان‏های مختلف کشورمان به وجود آمده است.

رئیس‏جمهور افزود: شماری از طرح‏ها و پروژه‏ها نیز وجود دارند که به دلایل متعددی در سفرهای قبلی مورد توجه قرار نگرفته‏اند و امیدواریم بتوانیم در دور چهارم سفرها به آنها جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/2249/و40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول