اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

مدل درستی برای بیان فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: مدل درستی برای بیان فرهنگ دفاع مقدس و ترویج آن ایجاد شود.

مدل درستی برای بیان فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شود

محمد جواد زمردیان در حاشیه حضور در دفتر خبرگزاری فارس در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تعامل با اصحاب رسانه راهی برای حل کردن مشکلات و پرکردن خلأهاست پس باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

وی ارتباط با رسانه را باعث تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد و ادامه داد: بعد از دفاع مقدس مدل درستی برای بیان فرهنگ دفاع مقدس و ترویج آن نداشته‌ایم به طوری که هر نویسنده‌ای به قلم خود وقایع را می‌نویسد، پس باید نسبت به این امر توجه شود.

زمردیان با بیان اینکه ما باید با شناخت این خلأها و رفع آن، مظلومیت‌های فرهنگ ایثار و شهادت را به تصویر بکشیم، افزود: انقلاب ما به تدبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اداره شد، این مردمی بودن ما با تدبیر رهبری و کیاست مردمی با اصلاح روش در زمینه‌های مختلف، می‌تواند بسیاری از ضعف‌ها در بخش‌های دولتی را رفع کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جامعه مدیران و اصحاب رسانه باید با نیت کار برای خدا فعالیت کنند، ابراز کرد: این دو گروه اگر نیت خالص را در نظر داشته باشند نمی‌توانند نقطه‌نظرات را سلیقه‌ای ارائه دهند و سلیقه‌ای عمل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در همه زمینه‌ها جامعه رسانه خوب عمل کرده گفت: رسانه‌ها با ورود به خانه‌ها باید بتوانند با استفاده از روش‌های تبلیغی، نوع و شکل پیام را فرهنگسازی کنند که خوشبختانه رسانه در استان همدان در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است.

انتهای پیام/2499/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول