اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز ششم از مرحله نام‌نویسی

48 نفر در بندرعباس برای کاندیداتوری شوراها ثبت نام کردند

فرماندار بندرعباس از نام‌نویسی تعداد 48 نفر داوطلب در ششمین روز از مرحله ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر این شهرستان خبر داد.

48 نفر در بندرعباس برای کاندیداتوری شوراها ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان با بیان اینکه، طی روزهای گذشته روند نام‌نویسی با نظم و پویایی خاصی در شهرستان انجام شده است، اظهار امیدواری کرد داوطلبان کاندیداتوری در اسرع وقت با توجه به رو به پایان بودن زمان نام‌نویسی به محل‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در روز ششم از مرحله نام‌نویسی نیز همانند پنج روز گذشته از این مرحله، ستاد بندرعباس پذیرای افراد متعددی بوده است، اضافه کرد:‌ در این روز نام 48 نفر به ثبت رسیده است که از این تعداد 34 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر بندرعباس، پنج نفر برای شورای شهر تازیان پائین، شش نفر برای شورای شهر تخت، دو نفر برای شورای شهر قلعه‌قاضی و یک نفر نیز برای شورای اسلامی فین داوطلب شدند.

مرادی در ادامه به جنسیت داوطلبان ثبت نام کرده طی روز ششم پرداخت و با بیان اینکه 90 درصد از افرادی که نام‌نویسی کرده‌اند مرد و 10 درصد زن هستند، اضافه کرد: همچنین 75 درصد داوطلبان لیسانس، 10 درصد فوق لیسانس و 15 درصد فوق دیپلم هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون جوان‌ترین نامزد ثبت نام شده دارای 25 سال و مسن‌ترین آن‌ها 58 سال سن دارد، اظهار امیدواری کرد طی ساعات پایانی و منتهی به اتمام مهلت نام‌نویسی آمار داوطلبان افزایش چشمگیری داشته باشد.

در 31 شهر استان هرمزگان که جمعیت آن‌ها حدود 20 هزار نفر است تعداد اعضای شوراها پنج نفره، در پنج شهر بین 20 تا 50 هزار نفر شوراها هفت نفره و در شهر میناب که جمعیت آن بین 50 تا 100 هزار نفر است تعداد اعضای شورا 9 نفره است.

تعداد اعضای شورای شهر بندرعباس نیز 13 نفر است.

شهرهای تخت، فین، تازیان پائین، قلعه قاضی و بندرعباس از جمله شهرهای شهرستان بندرعباس به شمار می‌روند.

انتهای پیام/88001/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول